2026-05-24, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Tack! Jag börjar där. Har dock åttaganden de närmsta två dagarna men på onsdag säftter jag tänderna i detta! PMstatus är inte förrän 5e juni. NU jävlar ska han NER! Tänker att om vi är många som hjälper till så blir jobbet enklare!
Börja i slutet. Jag börjar förmodligen i början, eller med min nya källa med journaler, eller med att arkivera allt jag har.

Just nu har jag 397 bollar i luften, det kan bli när som helst hur som helst det där. Något blir det till slut.
Citera
2026-05-24, 21:36
Medlem
Citat:
Sant. Ska kolla om mitt lokala bibliotek har den. Han får visserligen några ören även där, men det kanske jag kan ge honom eftersom alternativet är sämre.
Jag tecknade ett abonnemang på en ljudbokstjänst som hade boken i textformat och använde AI få ut den i löpande text. Det tog 30 minuter. Det är toppen att ha boken i sökbart format.
Citera
2026-05-24, 21:38
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Jag tecknade ett abonnemang på en ljudbokstjänst som hade boken i textformat och använde AI få ut den i löpande text. Det tog 30 minuter. Det är toppen att ha boken i sökbart format.
Smart!!! Jag har ju redan ett abonnemang på Nextory! Tack för tips😎
Citera
2026-05-24, 21:42
Medlem
Citat:
Smart!!! Jag har ju redan ett abonnemang på Nextory! Tack för tips😎
Jag fick pm om att det går att kopiera texten rakt av från vissa ljudbokstjänser. Jag vet inte hur det är hos Nextory.
Citera
2026-05-24, 21:49
Medlem
0.1s avatar
Någon som vet om crippa vann CS matchen när jocke misslyckades med att dränka sig? (Han satt på en sten)

Citat:
Sant. Ska kolla om mitt lokala bibliotek har den. Han får visserligen några ören även där, men det kanske jag kan ge honom eftersom alternativet är sämre.
Leta i fantasy-hyllan....
Senast redigerad av 0.1 2026-05-24 kl. 21:53.
Citera
2026-05-24, 22:29
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Man blev ju inte förvånad när han kom ut som torsk.

En människa som utnyttjar unga tjejer i fattiga länder för sex är givetvis helt empatilös men det visste vi ju redan men det tål ändå att påpekas.

Han drar sig inte för något, sina egna barn har han tom offrat som ofrivilliga barnslavar i hans jakt på fame, det är vidrigt och det kommer att förstöra deras relation när dom blivit gamla nog att förstå vad deras pappa gjort.

Den elaka dvärgen med det blonderade håret verkar fullständigt sakna empati. Det är därför han kan köpa prostituerade, utnyttja folk, ljuga om sin egen mamma och sedan sitta och spela missförstått offer så fort någon påpekar det.

Ena dagen drevar Jockiboi mot människor och familjer, nästa dag sitter han tjutandes och kräver sympati. Det handlar om en blonderad dvärg som manipulerar sin omgivning, ljuger och sedan försöker gömma allt bakom sönderblekt hår, självömkan och aggressiva utspel mot alla som ifrågasätter äcklet.
Citera
2026-05-24, 22:35
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Varför sånt liv om att han köpt en prostituerad? Det är lagligt i landet han befann sig i.

Fascinerande de där hur det är okej för er jockiboi hundar att tycka de är såå okej att köpa sex av utsatta kvinnor som dessutom har (enligt jockes historia då) hallickar men linnea som gör of frivilligt är så jävla äckligt. Make it make sence snälla.
Citera
2026-05-24, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Fascinerande de där hur det är okej för er jockiboi hundar att tycka de är såå okej att köpa sex av utsatta kvinnor som dessutom har (enligt jockes historia då) hallickar men linnea som gör of frivilligt är så jävla äckligt. Make it make sence snälla.

Skulle jag vara en hund till Jockuboi menar du?
Hur vet vi att kvinnan hade hallickar?
Hur vet man att detta påstående stämmer av Jockiboi medans man påstår att han ljuger om annat?

Jag själv tror absolut att han har haft sex med prostituerade.

Ja Linnea är en soppa, hon och hennes familj påstår att sonen/brodern inte gått i skolan pga någon påstått att familjen är med i en sekt. Tror du att hon förbättrar läget för son bror/familj genom att sälja sig själv på of?
Citera
2026-05-24, 22:53
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Den elaka dvärgen med det blonderade håret verkar fullständigt sakna empati. Det är därför han kan köpa prostituerade, utnyttja folk, ljuga om sin egen mamma och sedan sitta och spela missförstått offer så fort någon påpekar det.

Ena dagen drevar Jockiboi mot människor och familjer, nästa dag sitter han tjutandes och kräver sympati. Det handlar om en blonderad dvärg som manipulerar sin omgivning, ljuger och sedan försöker gömma allt bakom sönderblekt hår, självömkan och aggressiva utspel mot alla som ifrågasätter äcklet.
Exakt! En blonderad dvärg! Hur lång var han nu igen?

Denna offerkofta har blivit alldeles för tjock och stor och denna gång kommer den inte att fungera! Hur många fler är med på att outa hans lögner? Drar vi alla ett litet strå är vi snart klara. Sen kan någon skriva Monster 2.0 under pseudonym och ge ut på eget förlag😂 (om inte medviktarnas dokumentär hinner före, vilket jag iof hoppas på).
Senast redigerad av HudHertiginnan 2026-05-24 kl. 22:56.
Citera
2026-05-24, 22:55
Medlem
Blandadajentes avatar
Citat:
Exakt! En blonderad dvärg! Hur lång var han nu igen?

Denna offerkofta har blivit alldeles för tjock och stor och denna gång kommer den inte att fungera! Hur många fler är med på att outa hans lögner? Drar vi alla ett litet strå är vi snart klara. Sen kan någon skriva Monster 2.0 under sebdonym och ge ut på eget förlag😂 (om inte medviktarnas dokumentär hinner före, vilket jag iof hoppas på).

"sebdonym" lol.
Citera
2026-05-24, 22:55
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
"sebdonym" lol.
pseudonym. Skulle precis rätta😂
Citera
2026-05-25, 00:10
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Skulle jag vara en hund till Jockuboi menar du?
Hur vet vi att kvinnan hade hallickar?
Hur vet man att detta påstående stämmer av Jockiboi medans man påstår att han ljuger om annat?

Jag själv tror absolut att han har haft sex med prostituerade.

Ja Linnea är en soppa, hon och hennes familj påstår att sonen/brodern inte gått i skolan pga någon påstått att familjen är med i en sekt. Tror du att hon förbättrar läget för son bror/familj genom att sälja sig själv på of?

Vi vet att de fanns halickar där eftersom i båda fallen pratade han om män som skulle ha pengar av honom. Hur vet vi att han talar sanning nu? De som talar emot boi nu är alla olika historier han drar om vad som skulle ha hänt, allt från tvingad till att betala för en dans av hotfulla män till att de var ett prank på jonna (eller var de raily?)

Linnea är ingen att skylla för att hennes bror råkar illa ut över hur folk beter sig på nätet. Hade inte hon blivit så sinnessjukt jagad i en vidrig häxjakt kanske hon hade kunnat söka vanliga jobb.
Men med tanke på att hon faktiskt sökte jobb men de hängdes ut vart hon sökt osv. Dessutom blivit utmålad som en psykotisk barnmisshandlare så har man väl ändå en förståelse varför man väljer of. Får ändå ge henne att hon åtminstone inte sitter hemma och lever på soc som bidragsprinsessan julia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in