2026-05-16, 15:51
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
https://www.youtube.com/watch?v=mj_mRsDzfNk&list=PLXWgv2LUgDjylJ6xxdOvHGrG 2ryF26xmf&index=2

Sen har jag hört många prata om det IRL det har varit en snackis att de betalade en prostitunerad utan att de visste, det ha varit ett roligt samtal ämne bland vänner

Jocke och Jonna skojade och skämtade om det länge och ofta, även lite kort i 'trekant med en kändis'-videon de la upp

Du har ingen tidskod där de nämner händelsen?
Citera
2026-05-16, 15:54
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Du har ingen tidskod där de nämner händelsen?
Vad menar du ? Jag länkade till en spel lista med deras Japan Vlogg för du undrade var man kunde veta mer om vad som skedde i Japan
Citera
2026-05-16, 15:56
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Det är du som yrar, du blandar ihop Argmentina med det Jonna pratar om var ett missförstånd i Japan som HON betalade för, de visste inte ens hon var prostitunerad

Ni i Temu tar russinen ur två separata icke-händelser och blandar in russinen från ena i den andra och kallar båda 'JockeyBoy har köpt sex två gånger' när det inte alls är så

I argentina köpte han lapp dans för att var tvungen köpa något och i Japan betala jocke & jonna en kvinna som de ej visste var prostitunerad de trodde de betala för något annat

Så sluta vara helt temu järndöd i huvudet nu och baka ihop egna historier

Citat:
Vad menar du ? Jag länkade till en spel lista med deras Japan Vlogg för du undrade var man kunde veta mer om vad som skedde i Japan

Du säger det var ett missförstånd det som skedde i Japan. När nämns detta missförstånd eftersom du vet det var ett missförstånd?
Citera
2026-05-16, 16:01
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Du säger det var ett missförstånd det som skedde i Japan. När nämns detta missförstånd eftersom du vet det var ett missförstånd?
Har ju skrevit redan. Jag har hört många prata om det IRL det har varit en snackis att de betalade en prostitunerad utan att de visste, det ha varit ett roligt samtal ämne bland vänner i något år?

I 'trekant med en kändis'-videon de la upp 2019 hade Jonna glömt några detaljer som vem som betala, men Jocke och Jonna skojade och skämtade om det länge och ofta efter Japan-reasn 2016
Citera
2026-05-16, 16:05
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Har ju skrevit redan. Jag har hört många prata om det IRL det har varit en snackis att de betalade en prostitunerad utan att de visste, det ha varit ett roligt samtal ämne bland vänner i något år?

I 'trekant med en kändis'-videon de la upp 2019 hade Jonna glömt några detaljer som vem som betala, men Jocke och Jonna skojade och skämtade om det länge och ofta efter Japan-reasn 2016

En annan grej jag undrar över (eftersom du verkar ha bra koll på Jockiboi) är varför han ljuger om händelsen att hans mamma Annika fått honom att elektrifiera sig med en lampsockel där glödlampan inte är på plats? Därför i Hatet visas ett klipp där Jockiboi säger att han inte tog med det i boken då han blev så illamående när han LÄSTE det. Han berättar samma sak i en av sina intervjuer i Dialogiskt. Det stod ju inte i journalerna.
Citera
2026-05-16, 16:12
Medlem
UTubes avatar
Citat:
En annan grej jag undrar över (eftersom du verkar ha bra koll på Jockiboi) är varför han ljuger om händelsen att hans mamma Annika fått honom att elektrifiera sig med en lampsockel där glödlampan inte är på plats? Därför i Hatet visas ett klipp där Jockiboi säger att han inte tog med det i boken då han blev så illamående när han LÄSTE det. Han berättar samma sak i en av sina intervjuer i Dialogiskt. Det stod ju inte i journalerna.
Hur ska jag veta något om allt det där?? Jag är inget JockeyBoy-lexikon som vet sånna grejjer som inte intresserar mej

Du får påstå att jag är ett temu-troll som bara fejkar att jag kenner och har kontakter IRL med innersta kretsen runt familjen lundell men jag kunde inte bry mig mindre

Jag HAR kontakter men det betyder inte att jag vet exakt allt bara för det, men jag vet privata saker som aldrig når ut på några youtube-klipp som de själva väljer att publicera
Citera
2026-05-16, 16:13
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:

Hahah lika bra efterhandskonstruktioner som horknullarn jockiboi. Inte ens joakim Lundells troende går på dessa lögner.

Det är ett faktum att jockiboi legat med småtjejer, att han mutat småtjejer för att röka i cam, samt att han har knullat horor.
Citera
2026-05-16, 16:15
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Hur ska jag veta något om allt det där?? Jag är inget JockeyBoy-lexikon som vet sånna grejjer som inte intresserar mej

Du får påstå att jag är ett temu-troll som bara fejkar att jag kenner och har kontakter IRL med innersta kretsen runt familjen lundell men jag kunde inte bry mig mindre

Jag HAR kontakter men det betyder inte att jag vet exakt allt bara för det, men jag vet privata saker som aldrig når ut på några youtube-klipp som de själva väljer att publicera

Nä, jag tänkte bara du skulle kunna vara en person som visste något om detta.
Citera
2026-05-16, 16:17
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Det är ett faktum att jockiboi legat med småtjejer, att han mutat småtjejer för att röka i cam, samt att han har knullat horor.
Nu pratade jag om det som Clew News pratar om, Clew har blandat ihop två händelser en köpt lapp dans i Argentina och ett missförstånd i Japan där Jocke och Jonna inte visste att de betalade en prostitunerad och så kallar Clew News det för att 'Jocke har köpt sex två gånger'

Det är äckligt och järndött temu-logik
Citera
2026-05-16, 16:20
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Nu pratade jag om det som Clew News pratar om, Clew har blandat ihop två händelser en köpt lapp dans i Argentina och ett missförstånd i Japan där Jocke och Jonna inte visste att de betalade en prostitunerad och så kallar Clew News det för att 'Jocke har köpt sex två gånger'

Det är äckligt och järndött temu-logik

Det är inga missförstånd och det vet ju såklart ett troll som du själv. Oavsett hur mycket du fejk stavar felaktigt.

Jockiboi aka joakim Lundell HAR köpt och legat med kvinnor för att ha sex med i såväl Argentina som Japan. Det erkände till och med grisen Jonna.
Citera
2026-05-16, 16:22
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Hahah lika bra efterhandskonstruktioner som horknullarn jockiboi. Inte ens joakim Lundells troende går på dessa lögner.

Då hade Olof k Gustafsson rätt om jockiboi hela tiden
Citera
2026-05-16, 16:23
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Undra om Jockiboi tycker om att läsa den här tråden eller om han hatar det men maniskt gör det ändå? För ATT Jockiboi läser är självklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in