Citat:
Ursprungligen postat av
AbsAbs
Hörde på IG en reklam för Jocke och Jonnas pod.
Tydligen har Jocke anmält produktionen av "Hatet" till Justitiekanslern, Medieombudsmannen och Granskningsnämnden. Ovanpå detta pågår det enligt Jocke en juridisk process mellan parternas advokater.
Fy fan för den lille mannen med den största offerkofta som någonsin skådats.
Ja säger man sanningen om Joakim, då attackerar han en, med alla medel han kan. Proxy-angrepp, smutskastnings- och förtalskampanjer, polisanmälningar, advokater, anmälningar till alla samhällets myndigheter, samtidigt. Lantmäteriet, sjöfartsverket, trafikverket, alla. Spelar ingen roll om det är Kungen, statsministern, SVT, hans egna fans, hans egna mamma, syskon, pappa, Jonna .. och det kommer drabba hans egna barn när dom blir mogna med.
Höll på att skratta på mig när han förmådde nån advokat ryta "DOKUMENTÄREN SKA TAS NER INOM 24 TIMMAR, ANNARS ..."
Undra hur mycket betalt den advokaten fick för att göra sitt namn och yrkesmässiga trovärdighet till ett nationellt åtlöje.
Och som vanligt blir 98% av hans anmälningar nedlagda pga nonsens, och då blir han samhällshatisk, gråter "det finns ingen rättvisa i det här landet längre".
Att Joakim inte besvarar dokumentären med fakta, det talar sitt tydliga språk. Han har inte direkt dementerat/motbelangt någonting alls i sak såvitt jag vet. Men tyvärr är det just såna uppgifter som behövs för att göra en anmälan bindande. Så SVT har inget att oroa sig över.
"Nej jag vill bara släppa allt det här och få lugn och ro"