2012-04-15, 18:24
Medlem
Hallåå jag har tillgång till NE Va vill ni ha?
Citera
2012-04-15, 21:52
Medlem
Haha... känner samma sak, allt är ett stort frågetecken.. hon säger att jag ska koppla en text till nånting, har aldrig fattat det, ska fan läsa igenom häftet en sista gång idag
Citera
2012-04-15, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreddePeey
Hallåå jag har tillgång till NE Va vill ni ha?

Matematik, steg 1b, tack!
Citera
2012-04-15, 23:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pravihrvat
Haha... känner samma sak, allt är ett stort frågetecken.. hon säger att jag ska koppla en text till nånting, har aldrig fattat det, ska fan läsa igenom häftet en sista gång idag
skriv om relationen ni har nu på denna tråd och att alla behöve hjälp i detta ämnet och hur den utvecklades etc
Citera
2012-04-16, 20:01
Medlem
Någon vänlig själ som kan tänka sig skicka sitt tal i ett PM?

Jag är helt urbota kass att skriva om detta och på en månad har jag inte ens kommit på vad jag vill skriva om
Citera
2012-04-16, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knasen881
Någon vänlig själ som kan tänka sig skicka sitt tal i ett PM?

Jag är helt urbota kass att skriva om detta och på en månad har jag inte ens kommit på vad jag vill skriva om

Skriv om relationerna mellan två länder tro mig de var lätt
Citera
2012-04-16, 23:52
Medlem
Citat:
Skriv om relationerna mellan två länder tro mig de var lätt

jag funderade på att skriva om kalla kriget men det är alldeles för utbrett, ska jag köra på Norge / Sverige?
Citera
2012-04-17, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knasen881
jag funderade på att skriva om kalla kriget men det är alldeles för utbrett, ska jag köra på Norge / Sverige?

Jag prataade om relationerna mellan USA och Saudiarabien, deras relation bygger typ på vapen och olja så det var lätt,,
Citera
2012-04-17, 21:37
Medlem
Citat:
Jag prataade om relationerna mellan USA och Saudiarabien, deras relation bygger typ på vapen och olja så det var lätt,,

Tips på avslut?
Citera
2012-04-17, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ettettettqaz
Tips på avslut?

Jag sa typ att så länge USA behöver olja och så länge kungafamiljen har makten i landet så kommer dessa länder att fortsätta gör affärer.
Citera
2012-04-18, 18:30
Medlem
jag ska köra imorgon med -"min relation till skidåkningen" men det är fortfarande lite kort någon som kan skriva ner lite punkter ni tycker jag ska ha med? bomba gärna idéer för jag har kortslutning
Citera
2012-04-18, 21:15
Medlem
Meckarbultens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikjo95
jag ska köra imorgon med -"min relation till skidåkningen" men det är fortfarande lite kort någon som kan skriva ner lite punkter ni tycker jag ska ha med? bomba gärna idéer för jag har kortslutning

Du kan ha punkter som t.ex. Vart har det fört dig? Hur har det hjälp dig? Egna erfarenheter? Hur länge du har hållt på. Vad det betyder för dig. Hur är gemenskapen? Har det fört med sig nått dåligt, (sjukdomar,skador etc)? Har skidåkningen motiverat dig till andra saker? Lite exempel jag kom på bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in