Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-03-21, 18:06
Medlem
Jag tycker faktiskt det är dags för en eller flera sub-kategorier under fildelning.

Just nu tycker jag det är ganska rörigt jag menar diverse "anti pirat lagar" blandas med officiella trådar för sidor/releaser/fildelnings-program, samt diverse "fråge trådar" och även saker så som VPN-tjänster, och tekniska bitar så som t.ex hosting för en tracker, kod för en tracker eller "TPB vill ha sina servrar i luften".

Jag har inget förslag för vilken eller vilka nya sub-kategorier som krävs. Men jag anser att det behövs för att håll en bra struktur bland trådarna.

Hoppas ni håller med! Mvh!
Citera
2012-03-21, 18:17
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iamalex
Jag har inget förslag för vilken eller vilka nya sub-kategorier som krävs. Men jag anser att det behövs för att håll en bra struktur bland trådarna.
Underlaget för din begäran är inte alldeles lysande precis om man säger så.

Vidare är jag personligen lite emot att dela upp i alltför många fack.
Det blir svårare att hitta och framförallt att placera trådar rätt.
Använder man sök inom huvudkategorin så brukar det vara enkelt att hitta trådarna ändå.
Citera
2012-03-21, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Underlaget för din begäran är inte alldeles lysande precis om man säger så.

Vidare är jag personligen lite emot att dela upp i alltför många fack.
Det blir svårare att hitta och framförallt att placera trådar rätt.
Använder man sök inom huvudkategorin så brukar det vara enkelt att hitta trådarna ändå.

Jag vet... Men det jag anser främst är att det är för rörigt då det inte finns någon "röd tråd" för vad "Fildelning" innehåller. Och att några av dessa bör få egna sub forum.

Kanske en sub för "Releaser" där man kan lägga allt trådar om warez snack, typ de som heter "Den officiella tråden om XXXXXXXXXXX [Warez snack]".

Edit:

kanske även en sub med namnet "Tjänser och Programvaror" där man kan placera alla trådar så som t.ex "Den Officiella tråden om uTorrent", "Den officiella tråden om SwePiracy", "Den Officiella tråden om VPN-tjänser", "Den officiella tråden om Tribler", "Den Officiella tråden om Tankafetast" mfl
Senast redigerad av Iamalex 2012-03-21 kl. 18:27.
Citera
2012-03-21, 18:48
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iamalex
kanske även en sub med namnet "Tjänser och Programvaror" där man kan placera alla trådar så som t.ex "Den Officiella tråden om uTorrent", "Den officiella tråden om SwePiracy", "Den Officiella tråden om VPN-tjänser", "Den officiella tråden om Tribler", "Den Officiella tråden om Tankafetast" mfl

Bitvis har vi redan detta. Det ligger ett par klistertrådar där man fyller på med dom frekventa trådarna samt dom officiella trådarna.

Rubriknamnet -> OBS! Läs innan du postar! ►►► Request, Länkar, Guider, Frekventa trådar -> https://www.flashback.org/t1066499

Att lägga något underforum till detta anser jag vara helt onödigt.

Citat:

Jag får hålla med epost72 här.
Citera
2012-03-21, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Bitvis har vi redan detta. Det ligger ett par klistertrådar där man fyller på med dom frekventa trådarna samt dom officiella trådarna.

Rubriknamnet -> OBS! Läs innan du postar! ►►► Request, Länkar, Guider, Frekventa trådar -> https://www.flashback.org/t1066499

Att lägga något underforum till detta anser jag vara helt onödigt.

Jag får hålla med epost72 här.

Jag håller med om det det är lätt att hitta det man söker. Men ibland vill man även hitta den man inte söker, kolla om det finns något intressant som man missat helt enkelt. Och detta är inte enkelt enligt mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in