Johannes Hogg är en något psykiskt rubbad man som gillar att posera med sina cannabisplantor.
Är det bilder på döda barn han har bland sina foton eller är jag trött? De flesta i tråden har ju varit roliga, Mora gänget har gett mig träningsvärk. Men denna killa va ju smått obehaglig.
Är det bilder på döda barn han har bland sina foton eller är jag trött? De flesta i tråden har ju varit roliga, Mora gänget har gett mig träningsvärk. Men denna killa va ju smått obehaglig.
Eh. Såg det nu också. Varför i hela friden har han ett album med döda barn? Blir ju mörkrädd.
Alltså, Åsa Henningsson.
Hon gillar sin egen profilbild och kommenterar den med; "Åsa Henningsson Paulina- Paulsen-Elgander är sötnos snyggt är lugn är skönt långt håret nu jag är snälla tjej"
Hahaha! Kolla på musikvideon under. Aldrig hört något liknande http://www.youtube.com/watch?v=XK9mIfHv1EE
Han har bland annat gjort en låt om kossor som flyger över hans hus...
Senast redigerad av bomchakalak 2012-03-21 kl. 00:26.
Galleriet är proppat med tjockisar, kryssningar, och allmänt degraderat folk. Hittade henne även på scandalb och där visar hon upp konster på sin nyinstallerade strippstång i vardagsrummet (även fyraåriga dottern figurerar som modell vid nämnda stång). Humor på hög nivå.