Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-03-18, 22:46
Medlem
blackmetalboyboys avatar
Varje dag de senaste veckorna har jag lagt märke till en tråd på heta ämnen. Jag har stört mig lite grann på hur många visningar den har och att det ökar för var dag. Vilken tråd är det undrar ni? Tråden om Big Brother 2012 såklart.

jag räknade ut antalet medlemmar på Fb delat med antalet visningar tråden har och kom fram till att alla medlemmar gått in och kikat på tråden minst 10 gånger.

Den här hypotesen stämmer ju så klart inte in på verkligheten då vem som helst kan läsa den men den säger ju en hel del om det stora intresset för Big Brother.

Vad tycker ni om det här?
Har du precis som jag bojkottat tråden?
Senast redigerad av blackmetalboyboy 2012-03-18 kl. 22:51.
Citera
2012-03-18, 22:49
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Jag har inte läst tråden över huvud taget då jag inte heller följer programmet, ser ingen mening med något av dem.
Citera
2012-03-18, 22:50
Medlem
WeraHBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackmetalboyboy
Varje dag de senaste veckorna har jag lagt märke till en tråd på heta ämnen. Jag har stört mig lite grann på hur många visningar den har och att det ökar för var dag. Vilken tråd är det undrar ni? Tråden om Big Brother 2012 såklart.

jag räknade ut antalet medlemmar på Fb delat med antalet visningar tråden har och kom fram till att alla medlemmar gått in och kikat på tråden minst 10 gånger.

Den här hypotesen stämmer ju så klart inte in på verkligheten men den säger ju en hel del om det stora intresset för Big Brother.

Men folk som googlar bb kan komma in på forumet, och därmed öka sidvisningarna.
Citera
2012-03-18, 22:52
Medlem
blackmetalboyboys avatar
jo jag ändra lite i texten nyss
Citera
2012-03-18, 23:13
Medlem
BePositives avatar
Varför stör du dig på att en tråd är populär?
Citera
2012-03-18, 23:16
Medlem
Heta ämnen består enbart av I&I, försvunna personer, någon skandal samt Aktuellabrott etc.
Mycket bra är det eftersom majoriteten av 16-åringarna håller till där medans man själv kan i lugn och ro söka sig till de finare forumdelarna såsom humor, mode och livsstil och utbildning. Inge troll där inte.
Förstår inte vad som skall diskuteras?
Citera
2012-03-18, 23:19
Medlem
blackmetalboyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePositive
Varför stör du dig på att en tråd är populär?
Nejnej jag stör mig på bigbrother. Jag ser det som ett samhällsfördärv
Citera
2012-03-18, 23:19
Medlem
dknerks avatar
Jag tycker det är lite roligt att du gjort den där uträkningen, tråden verkar vara ett väldigt seriöst störningsobjekt för dig
Det är väl för att folk gillar drama och intriger antar jag.
Citera
2012-03-18, 23:25
Medlem
blackmetalboyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannnes
Heta ämnen består enbart av I&I, försvunna personer, någon skandal samt Aktuellabrott etc.
Mycket bra är det eftersom majoriteten av 16-åringarna håller till där medans man själv kan i lugn och ro söka sig till de finare forumdelarna såsom humor, mode och livsstil och utbildning. Inge troll där inte.
Förstår inte vad som skall diskuteras?

tja vi kan väl diskutera om varför något som är meningslöst är så jävla populärt.
Citera
2012-03-19, 00:26
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
tja vi kan väl diskutera om varför något som är meningslöst är så jävla populärt.

Jag skulle gissa på att det är en blandning utav att folk gillar att se ner på andra i "smyg", och att känna sig lite mer värdiga i "smyg" än vad folk som deltar i BB är.

(Är lite full så formuleringen är ju som den är)
Senast redigerad av Hysteri90 2012-03-19 kl. 00:36.
Citera
2012-03-19, 02:13
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Kan inte bry mig mindre. Det är en icke-fråga. Läs/diskutera det du är intresserad av och låt andra människor läsa/diskutera det dom vill.

Jag funderar över varför du har "bojkottat" tråden. Ingen tvingar dig att läsa eller bry dig överhuvudtaget.
Citera
2012-03-19, 14:43
Medlem
SiSeniors avatar
Jag tycker du borde sluta bry dig om vad andra tycker är intressant att läsa. Läs du dina trådar som du uppskattar så läser jag mina och alla andra sina. Det känns föga troligt att forumet skulle vara en roligare plats om vi bara fick läsa trådar som du tillät oss att läsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in