Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-03-18, 03:17
Det är ett faktum att nästan alla trådar som hamnar på Heta Ämnen spårar ur och får väldigt mycket OT-inlägg. Och det är fan inte kul som trådskapare när man ville ha en seriös diskussion. Kan man inte få välja om ens ämne ska kunna hamna under HÄ eller ej?
Senast redigerad av oboyglas 2012-03-18 kl. 03:29. Anledning: Rubrik, stavfel
Citera
2012-03-18, 04:29
Medlem
[Infinite]s avatar
Det tycker jag också man skulle kunna få välja, det borde vara ens rätt som flasbackmedlem.
Citera
2012-03-18, 08:43
Medlem
epost72s avatar
Jag tycker inte att man ska bygga sönder HÄ ännu mer än som redan gjorts.
Citera
2012-03-18, 11:45
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Det är ett faktum att nästan alla trådar som hamnar på Heta Ämnen spårar ur och får väldigt mycket OT-inlägg. Och det är fan inte kul som trådskapare när man ville ha en seriös diskussion. Kan man inte få välja om ens ämne ska kunna hamna under HÄ eller ej?
I och med att det egentligen är ett problem som moderatorerna ska lastas för så är det inte HÄ som ska ändras, utan moderatorer får helt enkelt bli bättre på att hålla borta all OT som förstör trådarna. Det bästa sättet att hjälpa till med det är att rapportera inlägg.
Citera
2012-03-18, 14:08
Medlem
FrasseFloyds avatar
Nej, jag gillar inte idén. I samma sekund som man väljer att posta sin tråd så ger man något till gemenskapen på Flashback. Tråden blir allmän egendom, typ. Det du skrivit är givetvis ditt, men produkten - tråden - tillhör alla. Är det då ett hett ämne så bör den då också exponeras som ett sådant.
Citera
2012-03-19, 08:17
Citat:
Ursprungligen postat av FrasseFloyd
Nej, jag gillar inte idén. I samma sekund som man väljer att posta sin tråd så ger man något till gemenskapen på Flashback. Tråden blir allmän egendom, typ. Det du skrivit är givetvis ditt, men produkten - tråden - tillhör alla. Är det då ett hett ämne så bör den då också exponeras som ett sådant.
Okej
Citera
2012-03-19, 08:35
Medlem
ICanHass avatar
Jag förstår tanken, men jag är liksom mina kollegor tveksam till idén. Precis som ÅG säger så är det vi moderatorer som måste bli bättre på att hålla undan trams och OT i trådarna som ligger på HÄ om det upplevs som ett problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in