Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-03-17, 21:33
Medlem
Imirons avatar
Jag anser att processen över hur användare kan föreslå nya forum bör ses över. Det är inte rättvist att man ska behöva leta upp 20-30 aktiva trådar då:

1. Långt ifrån alla forum har 20-30 aktiva trådar, men de kan fortfarande ha ett värde.
2. Skapande av ett nytt forum gör att fler trådar i ämnet skapas än om forumet inte finns.

Okej. Så klaga kan jag. Men hur ska vi göra istället? Det är givetvis lätt att bara sparka över all utveckling till Outlaw, men det finns ju fördelar med att komma med förslag.

Så, vad är dåligt med det nuvarande systemet och hur kan det förbättras? Vilka är alternativen? Några förslag?
Citera
2012-03-17, 21:36
Medlem
Spunkes avatar
Lättare att hålla koll på sina trådar. Typ en "box" på sidan där man ser allt, om det skrivs ngt nytt med mera.!
Citera
2012-03-17, 22:08
Medlem
RedCheekGraduates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spunke
Lättare att hålla koll på sina trådar. Typ en "box" på sidan där man ser allt, om det skrivs ngt nytt med mera.!

Kontrollpanelen?
Citera
2012-03-17, 22:15
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Du kan prenumerera på trådar så får du en lista ("box") med trådar om du öppnar kontrollpanelen.

Imiron: Jag vill minnas att du varit mod, om någon så måste väl du kunna vara den som bidrar till den aspekten om hur det kan bli bättre. Visst, sekretess med hur man förmedlar vad som händer i outlaw till övriga forumet men något måste väl du kunnat dra lärdom av, eller?
Citera
2012-03-19, 17:01
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Denna tråd behandlar hur processen att skapa nya forum kan förbättras. Andra utvecklingsförslag bör tas någon annan stans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in