2012-03-17, 20:38
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aftonbladet
Männen var vita

Där slutade jag läsa.
Citera
2012-03-17, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSuperDude
Svenskar är fula, hellre en negerhona en svennebanan som inte kan stava!

Intressant att du klankar ner på TS svenska när du själv inte kan se skillnad på en och än. Hur tänkte du nu?

Ont: Fy fan vad lång artikeln va!

"När han är klar kommer en till man. Och sedan en till. Övergreppen beskrivs i polisens protokoll:
”De kom både på dagen och natten ... De låg med henne i olika ställningar ... Männen var vita ... Någon gång pratade de med henne.” ".
Att männen va vita skulle tydligen komma fram, men inget om att negrer va inblandade. Jag menar, det är i Nigeria, det kan ju omöjligt endast varit vita män. Finns det ens vita i Nigeria?
Citera
2012-03-17, 20:54
Medlem
Vernichtungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Där slutade jag läsa.

Jag stannade till och läste det en extra gång. Trodde jag hade läst fel först..
Citera
2012-03-17, 21:01
Medlem
Oformads avatar
Förstår inte logiken.

Hon är tydligen tillräckligt desperat för att skaffa ett ankarbarn, ett enormt förbindande.
Men hon är inte tillräckligt desperat för att ljuga ihop en historia hon inte kan förlora något på om den synas?

Det jag finner mest osannolikt i historien är att hon lyckats döda en våldtäktsman i en gruppvåldtäkt. Finns det något rapporterat fall om detta i världshistorien?

Dock skall sägas att hennes historia inte är helt omöjlig, bara väldigt osannolik.
Citera
2012-03-17, 21:04
Medlem
genseriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Där slutade jag läsa.
Skogsvatte, läs igen! Artikeln är uselt skriven men förklaringen på "vita män" kommer längre ned...

Citat:
Ursprungligen postat av Oformad
Förstår inte logiken.

Hon är tydligen tillräckligt desperat för att skaffa ett ankarbarn, ett enormt förbindande.
Men hon är inte tillräckligt desperat för att ljuga ihop en historia hon inte kan förlora något på om den synas?

Det jag finner mest osannolikt i historien är att hon lyckats döda en våldtäktsman i en gruppvåldtäkt. Finns det något rapporterat fall om detta i världshistorien?

Dock skall sägas att hennes historia inte är helt omöjlig, bara väldigt osannolik.
Osannolikt ja, detta är ju inte långt ifrån Harry Potter-klass. Ankarbarnet är tydligen ihopknullat med en asylsökande negerhanne som "Lola" inte vill veta av vilket underförstått betyder att svenska skattebetalare skulle försörja dem.
Senast redigerad av genserik 2012-03-17 kl. 21:08.
Citera
2012-03-17, 21:06
Bannlyst
Dom hade kunnat ändra rubriken till

Hur många gånger ska man våldta någon tills man får asyl. Ungefär så är det
Citera
2012-03-17, 21:07
Medlem
SpaceKozaks avatar
Hur många gånger ska man våldtas för att få asyl?
Menar Aftonbladet att man skall kunna köpa sig ett svenskt medborgarskap genom att låta sig våldtas? Eller att man skall ha rätt till ett svenskt medborgarskap om man bor i ett land med hög kriminalitet? T.ex. att alla sydafrikanska kvinnor skall ha rätt till svenskt medborgarskap? (Quarter of men in South Africa admit rape, survey finds)

Snyft, snyft. Nej, jag skulle inte heller vilja återfödas som neger, men lösningen på det problemet är inte att massimportera negrer till Sverige.
Citera
2012-03-17, 21:18
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genserik

Osannolikt ja, detta är ju inte långt ifrån Harry Potter-klass. Ankarbarnet är tydligen ihopknullat med en asylsökande negerhanne som "Lola" inte vill veta av vilket underförstått betyder att svenska skattebetalare skulle försörja dem.

Mjo, hyfsat nära Harry Potter är det väl.

Det jag inte fattar är varför Aftonbladet i god journalistisk anda faktiskt tar upp ett fall där de kan gräva fram lite Bevis på. Det skulle ge AB stora pluspoäng.

Men nej, istället tar de bara den sorgligaste historien de kan hittar och kommer på några pseudoargument för varför man är rassist (basicaly) om man misstror den.

Det är en bra propagandametod, det är värdelös journalistik.

Edit: Förövrigt verkar vissa i denna tråd vara fast beslutna att återigen bevisa att I&I är en forumdel som bör undvikas.
Senast redigerad av Oformad 2012-03-17 kl. 21:22.
Citera
2012-03-17, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
En viktigt aspekt som AB bara nämner i förbigående är ju att hon faktiskt är en mördare. Hon mördade ju en neger därnere. Således bör hon utvisas så att fängelsestraffet/dödsdomen kan verkställas.

Du är bra dumknullad om du anser att man är en mördare när man fredar sig själv. Tillbaka till skolbänken med dig för fan.

Citat:
De våldtar henne under en, kanske två timmar. Efteråt tvingar de henne att stanna kvar i huset.
Lola kommer åt en kökskniv, springer mot dörren och viftar i luften.
– Lämna mig i fred!
En av männen försöker stoppa henne. Hon hugger honom två gånger i magen. Mannen sjunker ihop och blöder. Hans kamrater rusar dit, håller fast Lola och överöser henne med slag.
Citera
2012-03-17, 21:22
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raventon
Du är bra dumknullad om du anser att man är en mördare när man fredar sig själv. Tillbaka till skolbänken med dig för fan.

Det är upp till Nigerias rättsväsende att avgöra det. Hur som helst har hon dräpt. Enligt hennes egen utsago var det i självförsvar. Men det förändrar inte det faktum att hon ska ställas inför rätta.

På tala om att vara dumknullad. Du citerar en artikel i Aftonbladet som om den vore sanning.

Jag ser faktiskt ingen som helst anledning till att denna hora ska befinna sig här. Hon har begått brott här också genom att sälja sex.
Senast redigerad av stigma 2012-03-17 kl. 21:25.
Citera
2012-03-17, 21:26
Medlem
yPcyoto-09s avatar
Sorglig historia, det kan man faktiskt inte förneka. Men att aftonbladet utnyttjar detta, usch.
Citera
2012-03-17, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Det är upp till Nigerias rättsväsende att avgöra det. Hur som helst har hon dräpt. Enligt hennes egen utsago var det i självförsvar. Men det förändrar inte det faktum att hon ska ställas inför rätta.

På tala om att vara dumknullad. Du citerar en artikel i Aftonbladet som om den vore sanning.

Jag citerar inte sanningshalten. Jag påpekar bristen i din förståelse om det svenska språket. Mord är en sak. Dråp något helt annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in