2012-03-13, 17:23
Medlem
Inte för att låta rasistisk eller något men...
Om vi kunde gräva upp alla döda anfäder och fråga dem: arbetade du ihjäl dig i Norge...stod ut pest och svält under medeltid, för att araber/afrikaner skulle få bosätta sig här eller var det enbart för dina barn och barnbarns barnbarn bla bla framtid?
Jag tror med handen på hjärtat, att de skulle vara enormt äcklade över vad deras land blivit till.
Citera
2012-03-13, 17:43
Medlem
LaptopMothafuckas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paganini
Men ditt troll...skandinaver är inte invandrare i Skandinavien.

Någon blev just brutalt knäckt.
Citera
2012-03-13, 18:27
Medlem
mongokillers avatar
Jag måste säga detta. Är i Oslo just nu och kommer att börja jobba här snart. Jag har aldrig varit i oslo innan men jag hade en tanke om invandringen inte skulle vara så hög som den är!!

Har aldrig sätt så mycket invandrare i en annan nordisk stad! och så många tiggare, finns över allt. inte bara sånna som sitter utan dem är riktigt uppkäftiga. Går fram till än och begär att man ska ge dem dricka som man har till dem. De slutar inte förrän man skriker till dem.

Det var otroligt mycket mer invandrare än vad det är de större nordiska städerna. Malmö är väl ett undantag.
Citera
2012-03-13, 18:36
Medlem
S.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mongokiller
Jag måste säga detta. Är i Oslo just nu och kommer att börja jobba här snart. Jag har aldrig varit i oslo innan men jag hade en tanke om invandringen inte skulle vara så hög som den är!!

Har aldrig sätt så mycket invandrare i en annan nordisk stad! och så många tiggare, finns över allt. inte bara sånna som sitter utan dem är riktigt uppkäftiga. Går fram till än och begär att man ska ge dem dricka som man har till dem. De slutar inte förrän man skriker till dem.

Det var otroligt mycket mer invandrare än vad det är de större nordiska städerna. Malmö är väl ett undantag.

Jo, området runt Sentralstasjon var infekterat redan för 10 år sedan, kan tänka mig att det blivit mångdubbelt värre.
Citera
2012-03-13, 18:57
Medlem
Glutamines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mongokiller

Vilken typ av blattar rör det sig om? Khat tuggande somalier eller annat löst mena pack?

Sorligt för Norge men icke förvånanade med tanke på dem styrande makterna. Sverige får nog ändå ses som snäppet värre då vi inte har den ekonomi som norrmännen har. Norge har haft en jävla tur med oljan och har därför råd med invandring och annat skit. Norge hade verkligen chansen att bli något på denna jord med tanke på just oljan, men judarna ville tyvärr annat.
Citera
2012-03-13, 19:14
Medlem
Fromlandss avatar
Tror inte norrmännen ville ha det så när de först erbjöd sig att ta emot några förföljda flyktingar.
Men vi är lika lättlurade. Får höra politiker förklara hur fantastiskt värdefullt och berikande det är med invandring för att OMEDELBART efter stjäla våra skattepengar och pumpa in i skapade katastrofområden.
Citera
2012-03-13, 19:24
Medlem
Fromlandss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glutamine
Vilken typ av blattar rör det sig om? Khat tuggande somalier eller annat löst mena pack?

Sorligt för Norge men icke förvånanade med tanke på dem styrande makterna. Sverige får nog ändå ses som snäppet värre då vi inte har den ekonomi som norrmännen har. Norge har haft en jävla tur med oljan och har därför råd med invandring och annat skit. Norge hade verkligen chansen att bli något på denna jord med tanke på just oljan, men judarna ville tyvärr annat.
man läser ständigt på fb om judarna. Menar du bonnier och schiebstedt då?
I norge utsätts synagogor för mycket attentat från islamistmena - ej nassar och liknande.
Vad skulle judarna tjäna på massiv menainvandring? Det är väl bara en pk trend som går hem numera hos våra kära karriärpolitiker.
Citera
2012-03-13, 20:16
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.C.
Vet du vad skillnaden mellan en svensk som bor i Oslo och en illaluktande MENA-kräk som bor i Oslo är.

Om svensken inte kan försörja sig eller inte får något jobb åker han hem. Så enkelt är det. Det gör inte negern eller araben. Han gnäller över "rasism" för att ingen vill anställa en khat-tuggande analfabet med gravt kulturellt handikapp.

Jag har själv jobbat i Norge och jag kan försäkra dig att den enda rivalitet som finns mellan svenskar och norrmän är när det är skidor på TV. Annars har vi skitkul ihop.

Okej så om du var flykting själv i Norge så åker du hem till krig och förföljelse hellre än att vara trygg och få bidrag i Norge? Ädelt men jag tror de flestas överlevdnadsprinciper skiljer sig lite.
Svenskar har skitkul med blattar också din mupp och frågar du random "neger" så lär han svara samma sak, såvida han inte bor mitt i miljonerna. Dubbelmoral i klassisk smutsig SD-stil.
Citat:
Ursprungligen postat av Paganini
Men ditt troll...skandinaver är inte invandrare i Skandinavien.
Jordbor är inte invandrare på jorden, kan jag väl lika väl säga. Ditt troll.

Men nu har jag brytit min gamla princip att aldrig röra mig i intergration och invandring.
Citera
2012-03-13, 20:27
Medlem
Glutamines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fromlands
man läser ständigt på fb om judarna. Menar du bonnier och schiebstedt då?
I norge utsätts synagogor för mycket attentat från islamistmena - ej nassar och liknande.
Vad skulle judarna tjäna på massiv menainvandring? Det är väl bara en pk trend som går hem numera hos våra kära karriärpolitiker.

Jag menar bland annat journalist judarna. Israel tillsammans med Usa styr världen. Tror du annat så behöver du vakna upp. Var har du läst att synagogor utsätts för attentat, i någon tidning kanske? Judarna har för avsikt att utplåna den vita rasen då den är att anse som ett hot mot deras planer. Mångkulturen och massinvandringen är ett steg mot att få bort dem vita. Invandringen är bara en del i det stora spel som dem styrande makterna spelar. PK trend, nää! tror nog att det finns en tanke bakom allting.
Citera
2012-03-13, 20:40
Medlem
S.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeMeNoMore
Okej så om du var flykting själv i Norge så åker du hem till krig och förföljelse hellre än att vara trygg och få bidrag i Norge? Ädelt men jag tror de flestas överlevdnadsprinciper skiljer sig lite.

Så vilket krig har de tusentals pakistanier som invaderat Oslo flytt i från?

Citat:
Svenskar har skitkul med blattar också din mupp och frågar du random "neger" så lär han svara samma sak, såvida han inte bor mitt i miljonerna. Dubbelmoral i klassisk smutsig SD-stil.

Jaså du, det är jag högst tveksam till att du hittar någon majoritet som tycker att de har. Där emot kan du hitta en uppsjö som tycker blattar är jävligt jobbiga och störiga.

http://swedenconfidential.wordpress.com/2012/01/17/blatte-beteende-och-varfor-man-ska-skilja-pa-blattar-och-invandrare/
Citera
2012-03-13, 21:09
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.C.
Så vilket krig har de tusentals pakistanier som invaderat Oslo flytt i från?

Haha, ja. Vad kan pakistanier fly ifrån? Förutom terror, svält och förföljelse.

Citat:
Jaså du, det är jag högst tveksam till att du hittar någon majoritet som tycker att de har. Där emot kan du hitta en uppsjö som tycker blattar är jävligt jobbiga och störiga.

Klart slut
Citera
2012-03-13, 21:27
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Detta är siffror som väl stämmer överens med hur vi realister brukar resonera. Då brukar det avfärdas som rasistisk överdriven propagande och noja. Nu är det Norges statistiska centralbyrå som står för uträkningen - är dom också rasister?

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10078887

Det är 70% invandrare i Stockholm så vad är problemet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in