Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-03-10, 00:20
Medlem
busungen1234s avatar
Hej.

Märkte idag när jag loggade in att all text och de flesta bilderna här på sidan har blivit grönaktiga. All text, både rubriker och inlägg är helt gröna i texten och de flesta reklambilderna också.

Jag har provat att kolla på olika datorer och det är samma, så vad är det för löjligheter att göra sidan grön?

Hoppas någon har svar.

Mvh.
Citera
2012-03-10, 03:35
Moderator
Arne.Ankas avatar
skärmdump?
Citera
2012-03-10, 14:06
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busungen1234
Hej.

Märkte idag när jag loggade in att all text och de flesta bilderna här på sidan har blivit grönaktiga. All text, både rubriker och inlägg är helt gröna i texten och de flesta reklambilderna också.

Jag har provat att kolla på olika datorer och det är samma, så vad är det för löjligheter att göra sidan grön?

Hoppas någon har svar.

Mvh.
Vilken webbläsare använder du? Många problem går att lösas genom att tömma cookies och cache.

Firefox: Ctrl+Shift+Del, välj All historik i rutan. Klicka på Detaljer och bocka ur allt utom Kakor och Cache.
Internet Explorer: Kugghjulet i högra övre hörnet ("Verktyg" i IE7-8) -> Internetalternativ -> Ta bort -> bocka ur allt utom Temporära Internetfiler och Cookies.
Citera
2012-03-10, 14:16
Medlem
epost72s avatar
Om inte ovanstående hjälper så rekommenderar jag ett besök hos en optiker.
Jag har iaf inte märkt någon skillnad.
Citera
2012-03-17, 23:43
Medlem
busungen1234s avatar
Helvete.

Jag besökte en optiker tidigare i veckan, där jag blev undersökt och fick reda på att jag tydligen har en nedsatt förmåga att kunna se vissa kontraster.

Tackar för era svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in