2012-03-09, 21:03
Eftersom det inte verkar funka med PM-funktionen till berörda moderatorer så postar jag min undran här istället..
Jag har fått samma svar varje gång...
Hejsan!
Jag undrar bara varför varningar utdelas för mina inlägg i Skvaller tråden om Fredrik Reinfeldt, borde inte toleransen vara högre i kändisskvaller än i andra delar av flashback, det är i alla fall den bild jag har fått av det forumet...
Jag är fruktansvärt besviken på FB just nu men hoppas att det blir en uppsträckning och ett förtydligande för alla valpar som nu har tagit en roll som moderator utan vare sig kunskap eller kompetens.
//GasGlad..
Jag har fått samma svar varje gång...
Citat:
GasGlad, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:
- Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
- Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.
Hejsan!
Jag undrar bara varför varningar utdelas för mina inlägg i Skvaller tråden om Fredrik Reinfeldt, borde inte toleransen vara högre i kändisskvaller än i andra delar av flashback, det är i alla fall den bild jag har fått av det forumet...
Citat:
Ursprungligen postat av GasGlad
Allvarligt talat, vem fan vill knulla en airhead som tagen ur TV-serien Myggan, jag förstår att Filippa slår igen musfällan......
Allvarligt talat, vem fan vill knulla en airhead som tagen ur TV-serien Myggan, jag förstår att Filippa slår igen musfällan......

Citat:
Allvarlig vart tog yttrandefriheten vägen om ni inte tillåter dessa inlägg i en tråd i kändisskvaller, jag är jävligt besviken så jag har fått ett antal varningar de senaste månaderna och alla från kändisskvaller för OT. För i helvete, jag har varit här i snart 10 år med mitt nuvarande nick och det senaste halvåret har jag åkt på varningar från wannabie moderatorer i framför allt just kändisskvaller, det kanske är dags för en uppsträckning av dessa så att de kan se skillnad på OT och inlägg. Ja jag är förbannad just nu eftersom de inte kan se att inlägg som följer topic kan vara okej även om det är någon som har rapporterat det som OT....
Ursprungligen postat av GasGlad
Annars brukar väl den lågbegåvade, högerorienterade tankesmedjan Timbro stå för alla mentala kraschlandningar som inte Moderaterna själva vill stå för. Bland annat Stefan Fölster har ju gett rövhålet ett ansikte i media....
Annars brukar väl den lågbegåvade, högerorienterade tankesmedjan Timbro stå för alla mentala kraschlandningar som inte Moderaterna själva vill stå för. Bland annat Stefan Fölster har ju gett rövhålet ett ansikte i media....

Jag är fruktansvärt besviken på FB just nu men hoppas att det blir en uppsträckning och ett förtydligande för alla valpar som nu har tagit en roll som moderator utan vare sig kunskap eller kompetens.
//GasGlad..
) men nu känns det vettigt.