Citat:
Ursprungligen postat av Johan.J
I en samlad bedömning behöver man inte vara utbildad inom psykiatri för att förstå att dessa inlägg är antagligen från en person med en mycket speciell syn på tillvaron.
Personen är aktiv i en skvallertråd, men har svårt att förstå det saken handlar om och hålla sig till ämnet och frågeställningarna.
Antistalk, Du kommer med mycket skvaller om Brasa och Dråsa, skvaller som visar att antingen fabulerar Du eller så står Du dom mycket nära.
Det som Du kommer med i Dina inlägg är så avvikande, okoncentrerat och för mig begripligt, i den mån att det måste vara personer i den konstiga fantasivärld Du förmedlar som ser en brasa som en rationell åtgärd.
Har man spetskompetens inom fastigheter så är det självklart att allt hänger på finansiering.
Du kan inte inbilla mig att Dråsa anförtrodde sig till stalkern om olika ekonomiska problem, och att det hade blivit ett nekat bygglov. Bygglovet hade meddelats muntligt, så det hade inte hunnit blivit offentlig handling.
När Du raljerar om frågespalter m.m. i stället för att lämna efterlängtat skvaller jag bett Dig om, flertalet gånger, i stället för att tramsa så är det illa.
Ingen tar Dina inlägg på allvar, så det där med förtal och tillvitelse av Brasas gärningar på andra kommer Du undan, just för att Dina inlägg tyder på att det är något fel på Din uppfattning av verkligheten.
Skulle en myndighetsperson läsa Dina inlägg och fråga Dråsa om det Du förmedlar är hennes syn på verkligheten, riskerar Dråsa bli av med människobarnet om det är fallet.
Frågan är om är Dråsa kompetent att ta hand om barn och hund med alla vanföreställningar om stalker med spetskompetens?
Har Dråsa polisskydd eller stöd av soc.?
Här blev det yvigt vill jag lova..
Om jag nu har "vanföreställningar", som du påstår, om att Dråsa har haft och uppenbarligen har en bindgalen stalker efter sig sedan långt före branden och därmed indirekt ML.. Hur skulle denna "vanföreställning" kunna smitta över till Dråsa så att hon därigenom inte skulle kunna ta hand om baby och hund??
Går smittan via luften eller handlar det om kontaktsmitta menar du? Eller har du en annan teori?
Gäller denna teori om smittöverföring i största allmänhet eller är den förknippad med någon/några speciella personer? Eller kan allt och alla smittas på detta sätt?
För skulle du kunna visa att du har rätt gäller ju helt nya, ganska revolutionerande sanningar att ta hänsyn till fortsättningsvis.
Skulle en myndighetsperson läsa Dina inlägg och fråga Dråsa om det Du förmedlar är hennes syn på verkligheten, riskerar Dråsa bli av med människobarnet om det är fallet.
Frågan är om är Dråsa kompetent att ta hand om barn och hund med alla vanföreställningar om stalker med spetskompetens?
Har Dråsa polisskydd eller stöd av soc.?
skriver du..
Här drar du väl iväg med önsketänkande i rena stalkerklassen!
Och du verkar förvånansvärt intresserad av "smaskiga" detaljer från Dråsa:s nuvarande situation och liv tycker jag mig notera. Om Dr åsa har polisbeskydd och stöd av soc tex.
Vad har du med det att göra överhuvudtaget?
Skulle jag ha bestämt skulle Dråsa haft polisbeskydd sedan lång före jul och ML med förresten, hur konstigt det kan låta just idag..
önsketänkande
vanföreställningar på allvar..