Lustigt att du kommer med såna här kommentarer:
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Det får stå för dig om hon tillför nånting men jag tycker inte det.
Citat:
Och jag har förbannat svårt för dessa s.k. tyckare som har utbildat sig men ändå aldrig varit nere i verkligheten.
När du inte vet något om henne.
Citat:
Säg vad den här Jenny har för verklighet, vad hon har för bakgrund och var hon får sin inkomst av så kan vi snacka vidare.
Citat:
Så skärp dig nu och dina kompisar; Ta in en tjej eller kille, vilken ålder som helst, som har varit ute i den nedlagda fabriken, det nedlagda vårdhemmet eller nån annan verksamhet som har lagts ned. Jag vet Bitsocker att dessa personer jag tänker på kan slå den här Jenny lätt som en plätt för Jenny har inte en chans mot dem!
Jag kan tyvärr inte hjälpa att du inte förstår något, tror du att Jenny aldrig har jobbat
utöver det andra som hon har gjort? Vet du ens vem människan är? Jag trodde det först då jag var rätt säker på att du hade blivit dumpad av henne eller så p.g.a. din annars ogrundade kritik mot en människa som till synes var helt okänd för dig.
Citat:
Dessutom finns det otroligt snyggare tjejer än henne som sitter där ute i verkligheten och kämpar på!
Förhoppningsvis beror det på hennes kunskap och att hon är universitetslektor på SU som hon blir inbjuden, inte p.g.a. utseendet.
Citat:
Men dom är inte ute efter att exponera sig, dom är bara ute efter att fixa ett bra liv!
Du menar bloggare...?
Citat:
Så skärp dig nu! Jag blir riktigt förbannad på såna som dig som inte har en aning om verkligheten!
Du verkar vara killen med kollen, säg till när du har någon som helst kritik på att hon skulle vara sämre lämpad än någon annan du kan nämna. Tills dess får du helt enkelt spy ut ditt hat/avundsjuka till någon annan som bryr sig.