2012-03-04, 22:57
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oralzink
"Vi kommer att pissa på GAIS"
- Johan "Rock Hard" Oremo
Pojkvaskern hade ju inte ens modet att kliva in på plan den matchen
Citera
2012-03-04, 23:00
Medlem
Donnos avatar
Fotboll är ett spel som spelas över 90 minuter. Och sen så vinner Tyskland
Kommer inte ihåg vem.

A goalkeeper is a goalkeeper because he can't play football.
Ruud Guulit.
Citera
2012-03-04, 23:13
Bannlyst
Liverpools legendariska manager om Manchester Uniteds dito:

Matt Busby är utan tvekan den största manager som någonsin har levat. Jag säger inte att jag tycker att han är den största managern, jag säger att han är den största.

- Bill Shankly

-----------------

“My greatest challenge is not what’s happening at the moment, my greatest challenge was knocking Liverpool right off their fucking perch. And you can print that.”(Sir Alex Ferguson responding to Alan Hansen questioning Sir Alex Ferguson’s future as Manchester United manager in September 2002 in the Guardian.)

-----------------------

“They say he’s an intelligent man, right? Speaks five languages! I’ve got a 15-year-old boy from the Ivory Coast who speaks five languages!” (Sir Alex Ferguson on Arsene Wenger)

------------------------

“If he was an inch taller he’d be the best centre half in Britain. His father is 6ft 2in - I’d check the milkman.” (Sir Alex Ferguson on Gary Neville)

-------------------

“Pippo Inzaghi was born in an offside position.” - Sir Alex Ferguson

-----------------

“He was certainly full of it, calling me Boss and Big Man when we had our post-match drink after the first leg. But it would help if his greetings were accompanied by a decent glass of wine. What he gave me was paint-stripper.” (Ferguson on Jose Mourinho)

-------------

I once said Gazza's IQ was less than his shirt number and he asked me: "What's an IQ?" - George Best

----------------

He's been very, very lucky, an average player who came into the game when it was short of personalities. - Best on Kevin Keegan.

------------------------

"If I had to choose between sleeping with Miss World, or score against Liverpool from 40 yards, it would have been a difficult choice. Thankfully, I've done the both" - George Best

----------------------

"What time is the kick off against Wolves, Jimmy? I mustn't miss that match" - Duncan Edwards första ord när han vaknade upp på sjukhuset med assisterande tränaren Jimmy Murphy vid sin sida. Några dagar senare avled han.
Citera
2012-03-04, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satan i gatan
2003 firade Atletico 100-årsjubileum. Födelsedagen sammanföll med en match mot Osasuna, som ordförande Jesus Gil y Gil mest betraktade som en formalitet innan firandet skulle kunna börja på riktigt. Men självfallet torskar Atletico matchen.

En besviken Gil y Gil skall därefter ha muttrat följande till en reporter: Jag insisterar på att mina spelare inte förtjänar att leva.

Vid ett annat tillfälle var han så upprörd på anfallaren Adolfo Valencia att han ville "Skära halsen av den där svartingen och bajsa på hans jävla mamma".

Brian Clough hade också hårda nypor. En gång kläckte han ur sig: "Om en spelare sa till Bill Shankly att "jag ska prata med min agent" skulle han åka på spö. Och jag skulle hålla fast spelaren medan Bill klådde upp honom"

låter som en skön lirare den där Jesus
Citera
2012-03-04, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av O Dirlewanger
My best moment? I have a lot of good moments but the one I prefer is when I kicked the hooligan.
Eric Cantona

klockren.

mitt bidrag:

"Im not a man, im Cantona"
Citera
2012-03-04, 23:32
Medlem
Vinterijunis avatar
"Por Que"

- Jose Mourinho
Citera
2012-03-04, 23:36
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank
"Get up, pretty boy!"

Fredrik Ljungberg till David Beckham efter att Freddie brutalt kapat den sistnämnde i ett oerhört hett toppmöte mellan Arsenal och Man U.

Reporter: "You´we got some scars in your face, Zlatan. What has happened?"
Zlatan: "Well...I don´t know...you´ll have to ask your wife about that"

"First I went left, he did too. Then I went right, and he did too. Then I went left again, and he went to buy a hot dog."

-Zlatan Ibrahimovic, efter att ha fintat upp Liverpoolspelaren Stephane Henchoz på läktaren.

"Ronaldo is a good player but he is certainly not the best. He deserved the Golden Ball award because his team won the Champions League and the Premier League. But, for me, Ibrahimovic is the best."

- Jose Mourinho

“Please don’t call me arrogant, but I’m European champion and I think I’m a special one.”

-Jose Mourinho

"We would have only lost if there were six Inter players left on the pitch."

-Jose Mourinho, efter att ha besegrat Milan med 9 man.

In Portugal, we say the bigger the ship, the stronger the storm. Fortunately for me, I have always been in big ships. FC Porto was a very big ship in Portugal, Chelsea was also a big ship in England and Inter was a great ship in Italy. Now I'm at Real Madrid, which is considered the biggest ship on the planet."

-Jose Mourinho

"Av alla oviktiga ting i världen är fotboll det viktigaste."

"Den som säger att män inte längre kan kyssa varandra har ännu inte sett ett fotbollsmål."

"Just when they thought they had a chance Ruud killed them off a bit."

Något Alex Ferguenson brukade säga efter ungefär varje match Van nistelroy gjorde mål i.

"We sold the best striker in Premier League (Carlos Tevez) and the best player in the world (Ronaldo) and still we´re one of the best clubs in the world. No player is bigger than the team."

-Alex Ferguenson

De bästa jag kunde komma på just nu.

Kom på ett till bra

"Winning the Seria A stands between Inter, Milan and Juventus. Then it always ends up with Zlatan Ibrahimovic winning it."

någon journalist i Italien. Helt klockrent!
Citera
2012-03-04, 23:41
Medlem
”Jag föredrar Rolland Courbis framför Ancelotti. Stora tränare är de som vinner saker med halvbra spelare. Med Courbis gick vi upp i Ligue 1 med halv-mongoloida spelare”

Montpilliers ägare Loulou sågar PSG:s Ancelotti-värvning (2011)
Citera
2012-03-04, 23:41
Medlem
Helle031s avatar
Mourinho så jävla skön haha

http://www.youtube.com/watch?v=RU-QZUygHxY
Citera
2012-03-04, 23:59
Medlem
hayduts avatar
Mario Balotelli

On 5th of September last year, when the Italian crashed his Audi, the cops discovered £5,000 in his back pocket, while checking for any drugs or alcohol in his possession. On interrogating him for the reason of carrying such huge sum of money, Balotelli simply replied- " Because I'm rich!"

Once in late march, Balotelli was caught throwing darts at the club’s youth-team players according to reports. His explanation: "I was bored"

Balotelli verkar onekligen vara lite av en galning
Citera
2012-03-05, 00:01
Bannlyst
Maradona har ju gjort massor med korkade påståenden.

Bad han inte journalisterna knulla sina morsor eller någe liknande under vm?
Citera
2012-03-05, 00:08
Medlem
Jinglebear-Cherrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulaLejonet
"En del människor tror att fotboll är en fråga om liv och död. Jag avskyr den inställningen. Jag kan försäkra er om att det är mycket allvarligare än så." Bill Shankley

En riktig klassiker!

Citat:
Ursprungligen postat av Cantstandyaa
Ian Holloway är också han en riktig citatmaskin, detta om Cristiano Ronaldo:

"He's six foot something, fit as a flea, good looking - he's got to have something wrong with him. Hopefully he's hung like a hamster - That would make us all feel better. Having said that, me missus has got a pet hamster at home, and his cock's massive". Bland många andra.

Vad ledsen man blev när Blackpool åkte ur PL! Hans intervjuer var alltid lika klockrena.

“Mr Platini... I know he was a good player, but he ain't very good at what he does, I don’t think. I think he’s useless. You can quote me on that.” - Ian Holloway
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in