Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-03-01, 22:20
Medlem
Kh4ns avatar
Finns det möjlighet att få redigera sin tråd i ett senare skede? Jag tänkte sätta ihop en lite längre tråd med bilder och information som jag hoppas att skulle hållas levande en längre tid men om linkarna börjar "dö" efter några månader så finns det förhoppningsvis möjlighet att få rätt att redigera tråden och sätta in nya.
Eller är detta något som moderatorerna måste göra och som man då skulle ge infon till?
Citera
2012-03-01, 22:23
Medlem
Xiztecs avatar
Japp, du får prata med en moderator som lägger till det du vill ha tillagt.
Citera
2012-03-01, 22:24
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Nej, det kan man som användare inte göra. Däremot så kan moderatorerna byta ut länkarna om så behövs.

admin5
Citera
2012-03-01, 22:27
Medlem
Von.Larssons avatar
Det måste moderatorerna göra. Du kan redigera din tråd i upp till en timme.
Citera
2012-03-01, 22:36
Medlem
Kh4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Nej, det kan man som användare inte göra. Däremot så kan moderatorerna byta ut länkarna om så behövs.

admin5

Ok, så jag kan i detta fall skicka linkarna till en moderator som byter ut de jag ber om och gör nödvändiga redigeringar?
Citera
2012-03-01, 22:39
Medlem
Joomlas avatar
Jag brukar lägga RP på min egen trådstart så kan första moderatorn som orkar fixa till inlägget. Glöm inte att vara precis med vad som ska ändras bara så slipper du någon längre form av PM-utväxling.
Citera
2012-03-01, 22:42
Medlem
Kh4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joomla
Jag brukar lägga RP på min egen trådstart så kan första moderatorn som orkar fixa till inlägget. Glöm inte att vara precis med vad som ska ändras bara så slipper du någon längre form av PM-utväxling.

Låter som den bästa lösningen. Tackar.
Citera
2012-03-01, 22:44
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kh4n
Ok, så jag kan i detta fall skicka linkarna till en moderator som byter ut de jag ber om och gör nödvändiga redigeringar?

Ja du kan skicka pm till en moderator i det berörda forumet så kollar de på saken och kan ändra om det skulle behövas.
Citera
2012-03-02, 13:18
Bannlyst
är det sant att man förut hade en tid på 6 månader som man kunde redigera sina inlägg? Har för mig att något skrev det någonstans.
Citera
2012-03-02, 13:34
Medlem
ojns avatar
För ett antal år sedan har jag också för mig att tidsfristen var betydligt längre än den är nu. Om det var 6 månader låter jag vara osagt, men det handlade i alla fall om avsevärt längre tid än i dag. Tack och lov är det åtgärdat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in