2012-02-28, 14:25
Medlem
Neontomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyGoDcaNjuDGeMee
okej så du menar jag ska köra den blå lampan sista veckan för att få mer kristaller? fall jag inte minns fel så ska man inte ge dom någon näring eller något sånt sista veckan för det kan påverka gräset e det sant?

Läs läs läs och återigen läs. Alla dina frågor finns besvarade på nätet hundra tusen gånger om.
Citera
2012-02-28, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neontomte
Läs läs läs och återigen läs. Alla dina frågor finns besvarade på nätet hundra tusen gånger om.

jag frågade bara fall han menade jag skulle ha den blå lampan i slutet på blom fasen för att få mer kristaller som han skrev de
Citera
2012-02-28, 17:47
Medlem
Neontomtes avatar
Citat:
jag frågade bara fall han menade jag skulle ha den blå lampan i slutet på blom fasen för att få mer kristaller som han skrev de

Precis och om man skall ge näring eller inte i slutet av blom
Citera
2012-02-29, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neontomte
Precis och om man skall ge näring eller inte i slutet av blom

det vet jag redan att man inte ska
Citera
2012-02-29, 01:34
Medlem
Neontomtes avatar
Citat:
det vet jag redan att man inte ska

Du skrev det som om du vore osäker eftersom du använde ett frågetecken i slutet av din mening.
Därav sa jag att du skulle läsa mer och söka runt för att svaren på dina frågor har redan besvarats.
Citera
2012-02-29, 18:35
Medlem
har lagt fröna i blött papper i ett skåp nu så dom inte får något ljus på sig så bara väntar på svansen ska komma nu
Citera
2012-03-11, 02:36
Medlem
TitanDukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLangoliers
Hej. Blått ljus för vet är bara

va det finns oändligt med forskning som motsäger det du säger läs lite foto-syntes .

blått är bra vid v
Citera
2012-03-13, 00:34
Medlem
datzs avatar
Hur går det för dig ? ,
Citera
2012-03-13, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av datz
Hur går det för dig ? ,

det går helt okej plantorna växer normalt inte haft några större problem med dom börjar förbereda mig inför utom hus odling snart tänkte köra på det med för första gången ska beställa hem 10 st auto ak
Citera
2012-03-13, 15:05
Medlem
datzs avatar
trevligt Kan du inte lägga upp lite bilder så man får se ? hade du tänkt att flytta ut dom senare eller ?
Citera
2012-03-13, 16:06
Medlem
TheLangolierss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TitanDuke
va det finns oändligt med forskning som motsäger det du säger läs lite foto-syntes .

blått är bra vid v

JAg har inte sagt något om den saken, jag är enig. Problemet är att jag försöker få TS att inse att om han ska stress-träna, toppa osv, så tar det hela oändligt mycket mer tid, visst, avkastningen blir bättre, men personligen skiter jag i det, jag sätter ett extra frö istället. Veg 2-3 veckor, sedan 12/12, bra med jord, ekologisk näring. Det går undan.

Vissa kör 12 12 från start och sätter fler plantor istället, vissa gillar det.

Jag ville alltså upplysa om att det går också bra. Man måste inte lägga ner 5000 kr på ett kit.
Citera
2012-03-14, 02:56
Medlem
TitanDukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLangoliers
JAg har inte sagt något om den saken, jag är enig.

aa ser vad du menar nej det räcker med 150kr pär planta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in