Citat:
Ursprungligen postat av mr13377
Att läsa detta fick mina ögon att blöda. Hur kan man lyckas skriva en sådan hemsk text, ser framför mig hur Ullenhag står och spottar på den svenska flaggan medan han helt frenetiskt runkar till senaste siffrorna från migrationsverket. Tror jag ska sluta läsa denna typen av nyheter man vill ju inte få självmordstankar.
Ullenhag "gör ju bara sitt jobb", och han tjänar bra på det. Integration handlar ju om att underlätta för de som inte är integrerade och han är minister för just detta. Hade Ullenhag arbetat med att skruva på gaskranen 1943 hade han även då "gjort sitt jobb" med samma entusiasm.
Tycker det behövs en ny ruta att kryssa i på deklarationsblanketten: "Jag vill inte betala för invandring och integration" (ger -30%, eller medför grundavdrag på 200 000kr, och dubblar pensionen)
Annars är det ju enkelt att i skatteverkets datasystem lägga in en automatisk kontroll om man heter Achmed, Muhammed eller liknande så sätts skatten till 0, då får man ju ett "strukturellt" stöd av de "utsatta grupperna" istället för zoner.