2012-02-24, 19:54
Medlem
JeanBops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Är det inte ganska naturligt att FAQ:n ligger i just Om Flashback där du startat denna tråd?
Du har sökt dig till Om Flashback för att du undrar om något på forumet, så långt är allt bra.

Men du missar ett par saker...
Allmännt meddelande
Där det upplyses om FAQ:n....

Du missar även (¯`°•¸ Saker ni bör läsa innan ny trådstart ¸•°´¯)

Där det också upplyses om Flashback forum FAQ - LÄS innan du ställer en fråga

Tro mig jag kan hålla med om att FAQ:n kunde vara mer synlig.
Förslag: Placera FAQ på toptabsmenyn

Jo jag tänkte mer att all information om en särskild sak skall vara samlat i en enda tråd. Istället för att man hittar bitar utspridda över flera forum. Jag tänkte inte så långt att söka i forumet jag skrev denna tråd i, jag trodde nämligen att det bara var allmänna frågor och information om Flashback medan all information specifikt för de olika forumen skulle finnas i en sticky-tråd i respektive forum.
Men tack så mycket för hjälpen och så får man väl be om ursäkt för att man blev så förvirrad i detta virrvarr av forum och trådar. Besökte din tråd och röstade. Flashback, make it happen!
Citera
2012-02-25, 14:56
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeanBop
Jo jag tänkte mer att all information om en särskild sak skall vara samlat i en enda tråd. Istället för att man hittar bitar utspridda över flera forum. Jag tänkte inte så långt att söka i forumet jag skrev denna tråd i, jag trodde nämligen att det bara var allmänna frågor och information om Flashback medan all information specifikt för de olika forumen skulle finnas i en sticky-tråd i respektive forum.
Men tack så mycket för hjälpen och så får man väl be om ursäkt för att man blev så förvirrad i detta virrvarr av forum och trådar. Besökte din tråd och röstade. Flashback, make it happen!

Ta det inte personligt, du långt ifrån ensam om att inte hitta till FAQ:n.
Det var tom lite trögt att få med regler på den där menyn för en tid sedan. https://www.flashback.org/sp21080851

Vi får väl hoppas att admin någon gång inser att FAQ:n är så pass viktig att den bör föräras med en mer synlig plats.
Citera
2012-03-02, 19:47
Medlem
Fattar inte varför jag inte kan skriva i tv-kommentatorerna, har 50 inlägg och har varit medlem många år.
Citera
2012-03-02, 19:54
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiaMia78
Fattar inte varför jag inte kan skriva i tv-kommentatorerna, har 50 inlägg och har varit medlem många år.
Logna dig ett par ögonlock.
Som så många gånger sagts och som står i FAQ:N
Systemet uppdateras en gång per dygn.
Mao så får man inte sekundsnabb tillgång i samma ögonblick som man passerar gränsen.
Citera
2012-03-02, 20:54
Medlem
Jag lugnar mig.
Citera
2012-05-27, 03:04
Medlem
Hur vet man hur mycket man måste posta för att få rätten att kommentera i vissa trådar?
Citera
2012-05-27, 03:17
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hierkommthannah
Hur vet man hur mycket man måste posta för att få rätten att kommentera i vissa trådar?
FAQ
Citera
2012-05-27, 23:42
Bannlyst
Vad är meningen med att först ha en tråd i månader i tv-serier där även nya kan diskutera och så plötsligt en dag så flyttas tråden till tv-kommentatorerna och de som tidigare varit med och snackat är plötsligt av med alla sina inlägg och kan inte ens skriva i tråden längre.

Hade väl varit mer normalt att låsa den första tråden under en dag och skapat en ny tråd för evenemanget istället? Som de gör i hockey och fotbollssidorna!

Jag är riktigt arg på detta! Menar den tråd jag skrev i om Eurovision 2012 som nån jävla dåre flyttade till tv-kommentatorerna.
Citera
2012-05-29, 16:00
Medlem
jag har skrivit över 50 inlägg på flashback och ändå kan jag inte skriva på tv kommentators trådarna? har haft kontot över 2 månader
Citera
2012-05-29, 16:02
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ultimaren
jag har skrivit över 50 inlägg på flashback och ändå kan jag inte skriva på tv kommentators trådarna? har haft kontot över 2 månader
https://www.flashback.org/sp35845558
Citera
2019-02-15, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Logna dig ett par ögonlock.
Som så många gånger sagts och som står i FAQ:N
Systemet uppdateras en gång per dygn.
Mao så får man inte sekundsnabb tillgång i samma ögonblick som man passerar gränsen.

Jag har haft över 50 inlägg i flera dygn nu, men kan fortfarande inte kommentera i Farmen-tråden 😢
Citera
2019-02-15, 17:22
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
Jag har haft över 50 inlägg i flera dygn nu, men kan fortfarande inte kommentera i Farmen-tråden 😢
Ber internt att ditt konto kontrolleras.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in