2012-02-15, 23:26
Medlem
UNIKEFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Finns egentligen ingen logik i det du säger. Även fast jag håller på Man U så är det självklart att jag hellre ser Arsenal gå långt än Milan. Att önska olycka till andra Engelska lag om man håller på ett är väl ungefär som att hoppas att PL's status ska minska, och att en av CL-platserna ska försvinna.

Det är bara folk i Sverige som håller på engelska lag som bryr sig om det där.
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Znorken
Historiskt sett så har Bayern haft det riktigt tungt mot Milan, och även Inter för den delen.

http://www.eurocupshistory.com/match/history/394-534/ac_milan_vs_fc_bayern_munich

Vilket säger noll om dagens situation, eller hur? Dagens Bayern München är bättre än Milan.

Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Tyskland glöms alltid bort av någon anledning...

Det blir nog ändring snart i och med att fotbollen i Tyskland blir bättre för varje år. I år är det Borussia Dortmund, Borussia Mönchengladbach, Bayern München och Schalke 04 som har varit bäst (hittills).

Bundesliga har tre plus en (kvalmöte) CL-platser nästa säsong medan Serie A kommer ha tre platser, vilket kommer gynna Tyskland.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slowlychoking
Jag har för mig att Milan inte får fylla platserna högst upp på arenan.

Någon som vet vilka Milan kommer få möta i kvarten? Har för mig att jag läste att det är vinnaren mellan Barca och Leverkusen men jag kan ha fel.

bli fri lottning
Bannlyst
Citat:

Någon som vet vilka Milan kommer få möta i kvarten? Har för mig att jag läste att det är vinnaren mellan Barca och Leverkusen men jag kan ha fel.

Det lottas.

Wenger gnällde på planen (förståeligt), men konstaterade också att Arsenal gjorde sin sämsta matcher under hans tid. Misstag efter misstag. Så sa han.
2012-02-15, 23:27
Medlem
UNIKEFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Aa helt plötsligt är dom där och skriker ut. Men dom håller knip när Milan mötte United sist. Det var våldtäkt och att dom åkte ut mot Spurs.

Det är såna enögda fanatiker. Snälla nån dom kan inte ens fylla San Siro. Och 50% av Serie A matcher har sjukt mycket tomma läktare.

Just därför de måste försvara sig och sitt. Den som redan är bäst behöver inte det.
Medlem
Dantias avatar
Citat:

Kvartsfinalerna lottas så alla kan möta alla.

Varför får dom inte fylla platserna högst upp, Italienskt fuskbygge?
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UNIKEFF

Verkligen inte. Har t.om sett Tottenham supportrar som skriver att Chelsea är det sista hoppet.
2012-02-15, 23:28
Medlem
Untouchables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haser
Det lottas.

Wenger gnällde på planen (förståeligt), men konstaterade också att Arsenal gjorde sin sämsta matcher under hans tid. Misstag efter misstag. Så sa han.

tack för sammanfattningen, men vet du var den går att få tag i i sin helhet?
2012-02-15, 23:28
Medlem
Steff83s avatar
Citat:

Nej...Det är helt ny och fri lottning till kvarten...Då lottas också det fortsatta slutspelsträdet fram till finalen.
2012-02-15, 23:29
Medlem
benjas avatar
Citat:

Det är tur att du finns som verkligen har insikt i hur alla i England tänker när det gäller fotboll..
2012-02-15, 23:29
Medlem
UNIKEFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow
Verkligen inte. Har t.om sett Tottenham supportrar som skriver att Chelsea är det sista hoppet.

Jag brukar se en elefant i SVT Debatts studio.

Det gamla vanliga gäller:
"Om folk visste hur lite andra människor bryr sig skulle de inte bry sig om något alls"
2012-02-15, 23:30
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Jag brukar se en elefant i SVT Debatts studio.

Kul...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in