2012-02-15, 22:42
Medlem
sakkwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroz
Om vi inte hamnar top 4 kommer RvP troligen lämna... Då är det illa, mkt illa.
Han kommer nog till Real i sommar, även fast jag vill ha kvar Higuain som troligtvis går till chelsea/juve då.
Medlem
Jävlar vad bra det går för världens bästa liga i världens bästa liga!
Medlem
UNIKEFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Känns som folk drar enorma växlar på Milan's resultat idag. De har gjort en bra match, det säger jag inget om, men den största anledningen till resultatet är väl snarare att Arsenal har gjort sin sämsta match under säsongen. Milan får ändå respass när de möter Bayern, Barca, Real eller något av de andra stora lagen som är kvar, tror inte detta avancemanget spelar så stor roll.

Det beror på att media alltid gullat med Serie A-lag och så spelar en viss näsa i det där laget också.
Bannlyst
Mycket bra Zlatan för en gång skull. Hoppas detta håller i sig.

Jävla Pato-fitta som inte kan passa i slutet till Ibra.
2012-02-15, 22:43
Medlem
5-0 hemma då, inga konstigheter.

Även fast det är synd att se dem bli så demolerade kanske detta var bäst ändå sett ur ett långsiktigt perspektiv. Med det spel och den trupp de har för närvarande så hade de ändå åkt ur i kvarten.
Medlem
Trots 4-0 så är jag inte särskilt imponerad utav Milan utan mer förvånad över hur usla Arsenal är. Tror inte att det är Milan som gör Arsenal dåliga utan sanningen är att dom faktiskt inte är bättre än såhär.

Tror att åttondelen blir slutstation för Milan.
Medlem
nitinitis avatar
Gillar inte att sparka på folk som ligger ner, men alla engelska kommentatorer och alla hatare kan officielt ta och suga på Zlatans dase.
Medlem
Speytos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Till mitt försvar då kan jag säga att jag håller på Milan i denna matchen, för jag vill inte att Arsenal ska gå vidare.
Mitt hjärte-lag är Liverpool, och både United och Arsenal är stora rivaler.

Men jag kan verkligen hålla med om att det är väldigt pinsamt med folk som håller på laget som Zlatan går till, bara för att media pratar så gott om honom.
Tror inte alla som verkade glada här när Milan gjorde mål är Milanistas. Är själv Madridista och gillar faktiskt både Arsenal och Milan som lag så jag var helt neutral i detta egentligen men tycker ändå det var kul att se Milan visa upp sig mot Arsenal. Bara för det är jag inte någon medgångsmilanista som dessa bittra Arsenal fans försöker få det till. Tror det är många fler här som har samma syn som mig.
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vartogjenkavagen
Varför klappar Van Persie?

för att han är på väg bort...
2012-02-15, 22:44
Medlem
4522s avatar
Ja jävlar vilken skåpning.
Medlem
ZlatanManias avatar
Ja detta hade man ju inte förväntat sej.. Undrar vad England ska skriva om Zlatan imorgon tro?
Medlem
karlolof89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grugrug
Mycket bra Zlatan för en gång skull. Hoppas detta håller i sig.

Jävla Pato-fitta som inte kan passa i slutet till Ibra.

Håller med dig. Jävla diva Pato är

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in