2012-02-15, 22:29
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Mina vidriga Harboe gold smakar Heineken just nu!

haha IBRA 11
Medlem
K.R.I.Ts avatar
Engelska tidningarna och alla Zlatan hatare kan suga Zlatans kuk!
Medlem
Iveccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Föga förvånande att Djourou skulle sänka laget helt.

Jag tycker synd om honom. Han får ta stort ansvar, trots att han uppenbarligen inte är i form eller mogen nog för sådana här sammanhang. Att han sänker laget helt är en grov överdrift dock, Arsenal sänkte sig själva.
2012-02-15, 22:30
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Även om han hade räddat så skulle straffen gått om om man håller på reglerna. Men tydligen så skiter målvakterna i att man inte får röra sig från mållinjen förrän straffläggaren rört bollen.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Var är alla Arenal-fans nu då? Var är rvp?

Zlatan visar än en gång att han är den överlägset bästa svensken och inte alls så överskattat som vissa hävdat.

Men visst, Arsenal suger, sedan blir det riktigt motstånd med bara,real,city,united,munchen.
Hur blir det riktigt motstånd med city och united när de spelar i EL?
Medlem
zundells avatar
Inte vackert RVP.
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Nej ditt pucko...Däremot så tror jag att Allegri har en övertro på Ambrosini och Seedorf. Kanske dom två sämsta Milan spelarna dom två senaste säsongerna. Tycker inte att du ska kommentera Milan om du inte sett Serie A...

Jag ser alla Milans matcher så lugna ner dig. Jag kanske har högre tankar om Ambrosini än vad du har så enkelt är det. Om det vore en absolut sanning att han var lika usel som du påstår hade han inte spelat, dessutom har han ju varit grym nu i inhoppet.
Seedorf är ju också en fantastisk spelare som många (enligt mig) okunniga och historielösa gillar att hacka på.
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Han möter småbarn och en Vermalean som är urform.

Tror ingen i England kommer kalla han överskattad efter denna match dock, det är klasskillnad.
Medlem
Zaedrewss avatar
Robinho fick 10 min extra. Det är ett väldigt bra betyg för hans match det
2012-02-15, 22:31
Medlem
serbers avatar
Gläds med Zlatan men har Arsenalhjärta och det gråter, Djourou skulle inte ens platsa i Allsvenskan och jag skrev när han skulle in att det var ett skitbyte och så orsakar han straff.

Wenger får ta och öppna plånkan i sommaren annars kan han dra åt fanders.
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sakkwald
Haha okej,vi säger så. Väntar du på att Berlusconi ska ringa och fråga om du vill bli tränare?

Bra argument. Du tycker att Ambrosini varit bra den här säsongen?? Han har inte varit bra sen 09/10.
Medlem
Där fick vi se skillnaden mellan män och pojkar.

Kung IBRA

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in