2005-01-31, 11:00
Medlem
yckojs avatar
Fernando Couto (Lazio) - en mer vårdslös spelare får man fan leta efter. Helt sanslöst vilken idot det är...
Andreas Johansson (Wigan) - skönt att äntligen slippa honom i Sverige. En dryg lipsill...
Andreas Drugge - akta frisyren, fjolla...
Citera
2005-01-31, 16:11
Medlem
Hobgoblins avatar
Björn Runström - Har en beautybox (stavning?) och trillar som en fjolla. Finns så mycket mer att störa sig på men får räcka så.

Andreas Andersson - Har fått för sig att han är ärkegnagare, trillar lätt (inte Runström-klass dock). Tål honom bara inte. Skulle inte skada om Anita skippar luggen i ögonen också..

Sharbel Touma - En spelare som är med och och spelar ur Djurgården ur Allsvenskan och lämnar för gnaget kan jag bara inte respektera. Usch!

Finns fler spelare jag ogillar, men dessa toppar listan. När det gäller Håkan Mild så ser jag honom mest som ett humorinslag i sporten..
Citera
2005-01-31, 16:22
Medlem
Ruud Van Nistelrooy eller hur han jobbiga namn stavas...därför att han får mig att nästan må illa och ser som tidigare nämt helt känslo kall ut...där i mot tycker jag till skillnad från alla andra här inne att Björn Runeström är ganska grym
Citera
2005-01-31, 16:42
Medlem
Mysonoxens avatar
Samtliga av de fjantar i samtliga fotbollsligor som slänger sig så fort någon ens fiser åt deras håll för att få till frisparkar, straffar och gula kort.

Jag spyr varje gång jag ser en dylik vekling på en fotbollsplan som ligger och åmar sig för ingenting!!!
Citera
2005-01-31, 16:53
Medlem
Henry, Arsenal. Kan inte med fanskapet. Han kan vara hur jävla duktig som helst, det skiter jag i. Självgod jävla töffe...

Shrek, Manure. Jävla bölgroda. Stöddig. Från Everton. Nämnde jag att han är ful? Han är jävligt ful.

Roy Keane, Paul Scholes, Rio Ferdinand, Manure. Skäl? Man Utd.

Bröderna Neville, Manure. Inte lika fula som Wayne, men det är bara för att Wayne är fulast i världen. Lovar att dom dessutom har oerhörd kroppsodör. Självgoda, framför allt Gary.

Duncan Ferguson, Everton. Mannen borde fått livstid, enbart för att rädda fotbollen från honom.

Cole, Arsenal. Snubblande filmare som dessutom spelar fult.

Danien Mastruberovic (fd Malmö) Twente. Obehaglig. Tycker för mycket om sig själv.

Det var några, hinner inte fler, ska hem.
Citera
2005-01-31, 17:23
Medlem
Penthouses avatar
Mexes, Salgado, Guti, Beckham, Figo, Edgar, Rooney o.s.v...
Citera
2005-01-31, 17:34
Medlem
Pimme, stämmer alldeles utmärkt. Har hans autograf sen 96/97 nån gång, sätter upp den ibland och kastar pil... Sicket nöje!

Hatar för även Mattias Jonson, Nordback, Valter Tomaz JR, Totti m.fl.
Citera
2005-01-31, 18:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Samtliga av de fjantar i samtliga fotbollsligor som slänger sig så fort någon ens fiser åt deras håll för att få till frisparkar, straffar och gula kort.

Jag spyr varje gång jag ser en dylik vekling på en fotbollsplan som ligger och åmar sig för ingenting!!!

Kommer osokt att tanka pa primadonnor sasom Robert Pires och Christiano Ronaldo...
Citera
2005-01-31, 18:16
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlosMontana
Henry, Arsenal. Kan inte med fanskapet. Han kan vara hur jävla duktig som helst, det skiter jag i. Självgod jävla töffe...

Shrek, Manure. Jävla bölgroda. Stöddig. Från Everton. Nämnde jag att han är ful? Han är jävligt ful.

Bröderna Neville, Manure. Inte lika fula som Wayne, men det är bara för att Wayne är fulast i världen. Lovar att dom dessutom har oerhörd kroppsodör. Självgoda, framför allt Gary.

Duncan Ferguson, Everton. Mannen borde fått livstid, enbart för att rädda fotbollen från honom.

Cole, Arsenal. Snubblande filmare som dessutom spelar fult.

Danien Mastruberovic (fd Malmö) Twente. Obehaglig. Tycker för mycket om sig själv.

Det var några, hinner inte fler, ska hem.

Det går inte att hata ngn från Liverpool FC.

Varför sparka på någon som ligger.............

Pool borde få Nobels fredspris eftersom dom aldrig anfaller.
Citera
2005-01-31, 19:05
Medlem
Alan Smith - Otäck typ
Lee Bowyer - Ännu en otäck typ, misshandlare
Björn Runström - Förbannade filmare
Roy Keane - Fullkomligt galen, världen vore en bättre plats utan honom
Fernando Couto - Ett stort svin, världen vore en bättre plats utan honom
Citera
2005-01-31, 21:44
Medlem
ellroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlosMontana

Kunde inte sagt det bättre själv!
Citera
2005-01-31, 22:15
Medlem
East Clintwoods avatar
Alla vrakens idrottare genom tiderna i samtliga idrotter de någonsin deltagit i. Startar man en tråd och skriver att man hatar DIF:s Markus Karlsson förtjänar denne och dennes gulligullknarkarklubb ingenting annat än det djupaste och mest intensiva förakt man någonsin kan tänka sig.

Dock för att ge trådstartaren något att hänga upp sig på, låt mig nämna tre:
* Pelle Lindbergh,
* Nacka Skoglund och
* "Kenta"
Bajarvrak, alkoholiserade och döda. De hatar jag extra mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in