2019-10-08, 15:25
Medlem
Hor-Ullas avatar
Senaste inlägget från Griplööv är ju intressant:

https://www.instagram.com/p/B3WvmUFiInX/

"han håller på att explodera innombords över att han inte kan kasta ut all skit han har. Tyvärr så hade han ingen förhandlingsvaluta när den olovliga värdeppapershandeln gick åt skogen. Terrorbalansen vägde inte till hans fördel och konk lät lindrigare än åtal samtidigt som pojken fick lite shut up-money."

"pojken gör så gott han kan med att revanschera sig men tyvärr så är han frustrerad att vara belagd med vite om han bjäbbar! Dock så spricker pojken snart ju mer snyftisar och skit Belladonna Lionhold kastar ur sig. "

Av det man kan utläsa så verkar Hajen (om det nu är han) ha fått pengar för att inte säga nått om Bella.
Senast redigerad av Hor-Ulla 2019-10-08 kl. 15:27.
Citera
2019-10-08, 15:43
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Aha, hon får betalt för att promota yaytrade. Verkar ju faktiskt rimligare än att hon behöver hundralapparna från klädförsäljningen. Men försökte hon inte sälja några plagg förra veckan, på egen hand?
Det stämmer.

Samarbetet med Belllsan känns inte helt övertygande.
Yaytrade marknadsför sig med hållbarhet och omsorg om miljön.
Se t ex deras hemsida:
https://www.yaytrade.com/sustainability

Jag kan inte se att Bellsan och hennes stylist står för de värdena. Där är det snarare otidsenlig maximal konsumtion som gäller.
Citera
2019-10-08, 16:10
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hur klimatsmart är det att pendla fram och tillbaka? Hon tar väl privatjeten mellan Hufvudstaden och GBG? Eller åker hon tåg?

Men visst, allt för kärlekens skull (plånbokens tjocklek kan dock påverka).

Pengar kan få människor att gör vad som helst

Inte särskilt smart att flyga fram och tillbaka som hon gör.
Det är nog i undantagsfall som IL flyger privatjet. Mig veterligen så har inte ES något eget privatjet utan flyger reguljärt.
Citera
2019-10-08, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Det stämmer.

Samarbetet med Belllsan känns inte helt övertygande.
Yaytrade marknadsför sig med hållbarhet och omsorg om miljön.
Se t ex deras hemsida:
https://www.yaytrade.com/sustainability

Jag kan inte se att Bellsan och hennes stylist står för de värdena. Där är det snarare otidsenlig maximal konsumtion som gäller.

Om jag hade ett företag vars marknadsidé byggde på "hållbarhet" hade Isabella Löwengrip varit den sista jag skulle vända mig till för marknadsföring? Hur tänker dom? Både Bella och Yaytrade framstår som löjligt oseriösa...
Citera
2019-10-08, 16:52
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otagetalias
Om jag hade ett företag vars marknadsidé byggde på "hållbarhet" hade Isabella Löwengrip varit den sista jag skulle vända mig till för marknadsföring? Hur tänker dom? Både Bella och Yaytrade framstår som löjligt oseriösa...
Tycker att det blivit mer och mer uppenbart hur problematiskt marknadsföring med influencers är.
Bellsan är tyvärr inte ensam om att verka hoppa på alla samarbeten som ger cash.
Man kan undra om försäljningen av kläderna hos Yaytrade tas upp till beskattning?

I dagens instastorys sitter Bellsan i det exklusiva smyckesföretaget Ole Lynggaards showroom i Köpenhamn och provar smycken. Eller diskuterar ett samarbete som hon uttrycker det ( med reservation för formuleringen).
Att det skulle vara något samarbete på gång tror jag inte på. Det verkar osannolikt.
Förmodligen har Bellsan bara kommit in som en vanlig kund. Det som visas på filmen är ju ett helt vanlig säljsituation. Klassisk renommésnyltning.
Känner mig nästan frestad att kontakta Lynggaard bara för att
Citera
2019-10-08, 16:53
Medlem
Citat:
Aha, hon får betalt för att promota yaytrade. Verkar ju faktiskt rimligare än att hon behöver hundralapparna från klädförsäljningen. Men försökte hon inte sälja några plagg förra veckan, på egen hand?

Jo det var dyrare plagg. Det här samarbetet är nog mer ”lägg upp 10 grejer och promota i kanalerna”.
Citera
2019-10-08, 17:14
Medlem
Citat:
Tycker att det blivit mer och mer uppenbart hur problematiskt marknadsföring med influencers är.
Bellsan är tyvärr inte ensam om att verka hoppa på alla samarbeten som ger cash.
Man kan undra om försäljningen av kläderna hos Yaytrade tas upp till beskattning?

I dagens instastorys sitter Bellsan i det exklusiva smyckesföretaget Ole Lynggaards showroom i Köpenhamn och provar smycken. Eller diskuterar ett samarbete som hon uttrycker det ( med reservation för formuleringen).
Att det skulle vara något samarbete på gång tror jag inte på. Det verkar osannolikt.
Förmodligen har Bellsan bara kommit in som en vanlig kund. Det som visas på filmen är ju ett helt vanlig säljsituation. Klassisk renommésnyltning.
Känner mig nästan frestad att kontakta Lynggaard bara för att
Samarbetet går nog ut på att Bella ger dem pengar i utbyte mot smycken...
Citera
2019-10-08, 17:32
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Samarbetet går nog ut på att Bella ger dem pengar i utbyte mot smycken...
Kanske, men jag tvivlar på att hon har råd med Lynggaard.
Citera
2019-10-08, 17:43
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:

https://webshop.olelynggaard.com/dkk250dan/#page=1&top=500&

Deras smycken är inte särskilt billiga, bara att gå in på sidan och titta.
Citera
2019-10-08, 17:55
Bannlyst
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12

Kanske "pappa" betalar.
Citera
2019-10-08, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12

Klart hon har, de har ju smycken för bara några tusenlappar. Snarare är det väl så att detta är hennes nya folkligare sida som kommer fram. Troppan-Bella skulle ju aldrig ha ett halsband för 2500 kr.
Citera
2019-10-08, 18:32
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Klart hon har, de har ju smycken för bara några tusenlappar. Snarare är det väl så att detta är hennes nya folkligare sida som kommer fram. Troppan-Bella skulle ju aldrig ha ett halsband för 2500 kr.
Haha 😂 Lynggaard har en sedan några år tillbaka en lågprislinje med billiga silversmycken men det var inte de Bellsan tittade på.
De hon hade framför sig och fingrade på har en helt annan prislapp. Hur kan du missa det?
Du kan uppenbarligen ingenting om smycken och skandinaviska tillverkare av smycken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in