2018-12-02, 14:55
Medlem
IL imponerar verkligen:

https://bloggbevakning.se/2018/12/02/enligt-isabella-sa-finns-vannen-prinsessan-sofia-dar-for-henne-i-dessa-morka-tider/
Citera
2018-12-02, 15:14
Medlem
Att föra iväg barnen utomlands utan tillåtelse ifrån exet kan givetvis klassas som olagligt, men mig veterligt har inte Odd protesterat mot Isabellas flykt/semesterresa, så den diskussionen borde väl kunna avslutas?

Mycket intressantare är ju den märklige livvakten, både hans företag och agerande. Det är ju HAN som satt igång hela karusellen, det det var HAN som träffade på den som sökte Hampus och gjorde slagningen som ska ha visat att en var dömd för människorov (vilket är ett så sällsynt brott att han och IL i efterhand nog insåg att det var tvunget att strykas) och hela livvaktens företag verkar skumt.

Intressant är också IL:s tidigare historia av att töja på sanningen. Att inte FÅ delta i en realityshow, förvandlas t ex till att "hon tyvärr inte hann delta". Hennes vänskap med prinsessan Sofia är också en kul krydda i historien, men vem förvånas egentligen över kungafamiljens tvivelaktiga bekantskaper?

Sist men inte minst, att IL ska ha chockats över Hampus skuldebrev då hon kände igen namn på grovt kriminella är galet om det är sant. För VEM som själv inte är insyltad i den kriminella världen och inte är polis, lägger kriminellas namn på minnet?

Ränta på en miljon i månaden vid utebliven betalning är också så sjukt konstigt att det bara inte kan vara sant. Vem är så idiotisk att man går med på ett sådant upplägg till tungt kriminella?
Citera
2018-12-02, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av awsomechick
Stämmer inte.
Godkännandet görs då bägge ansöker om passet. Något annat papper behövs inte.
Så har jag uppfattat det också.
Bägge vårdnadshavarna måste samverka när barnet får ett eget pass.
Därefter så behövs inget särskilt medgivande från hemmavarande vårdnadshavare om passet används vid barnets utlandsresa åtföljd endast av den andra vårdnadshavaren. Den vårdnadshavare som disponerar passet har också möjlighet att resa iväg med barnet. I annat fall får man deponera passet hos någon betrodd.
Sen kan det vara idé i vissa lägen vid resor till vissa länder att förse sig med intyg, medgivande osv men det är inte normalfallet.
Citera
2018-12-02, 16:06
Medlem
Någon mer än jag som tycker att det BB varumärke kommunicerar är väldigt otydligt? Är förvirrad, är det Wt hon vill tilltala eller vem är målgruppen?
Citera
2018-12-02, 17:42
Medlem
Finns det något indikation på att BB och/eller hennes livvakt
följer med och läser allt som skrivs om dom här på Flashback?
Citera
2018-12-02, 18:06
Medlem
Nytt blogginlägg nu med den passande rubriken:"Jag är bränd".
Ja, det är hon ju på alla sätt och vis, undrar vad som händer härnäst, när allting rämnar..
Citera
2018-12-02, 18:15
Medlem
Nytt inlägg på bloggbevakning där de framkommer hur Bella tidigt ljugit om hot mot sig själv tidigare. Tror inte ett skit på att hon har eller har haft en hotbild mot sig längre.
Citera
2018-12-02, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av menvaaa
Nytt inlägg på bloggbevakning där de framkommer hur Bella tidigt ljugit om hot mot sig själv tidigare. Tror inte ett skit på att hon har eller har haft en hotbild mot sig längre.

Nu skrev jag helt skevt. Men jag hoppas ni förstår!
Citera
2018-12-02, 18:18
Medlem
Wawawas avatar
Kolla bloggbevakningen NU! Jag tror hon tar ner Bella nu.
Citera
2018-12-02, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wawawa
Kolla bloggbevakningen NU! Jag tror hon tar ner Bella nu.

Hon tar ner henne hårt. Solklara bevis på det vi alla misstänkt, att Bella ljuger precis hela tiden.

Visar att dom hittat på Bellas hotlapp hon fick på sin bil och att hon strategiskt går ut med nyheter (som förhållandet) för att skifta bort fokus från hennes förfalskade statistik.
In och se videon nu! Länk :

https://bloggbevakning.se/2018/12/02/ex-pojkvannens-bevis-pa-att-isabella-lowengrip-ar-kapabel-att-ljuga-om-hot/

EDIT: Hahahaha! Bloggbevakning kontaktade IL och sa att hon skulle släppa sitt avslöjande inlägg 18:00,
då släpper IL ett gråt-inlägg på sin blogg 17:55 för att i sista chans försöka få lite sympati.

Sorry gumman, tror du är ganska bränd nu.
Senast redigerad av Cortada 2018-12-02 kl. 18:53.
Citera
2018-12-02, 18:51
Medlem
Kan ju vara av intresse för kvällstidningar och liknande. Den som känner för det kan ju tipsa.
Citera
2018-12-02, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NondualDude
Kan ju vara av intresse för kvällstidningar och liknande. Den som känner för det kan ju tipsa.

Done!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in