2010-11-22, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goriot
Avundsjuk?
Bruden är ju betydligt mer framgångsrik än 99.9 % av Flashbacks medlemmar inkl. mig.

Nej, jag är inte avundsjuk. Jag är snygg, intelligent, respekterat i min omgivning och nöjd med mitt liv. Ser ingen anledning till att vara avundsjuk.

Möjligt att hon är det, men till vilket pris? Kissie är också mer framgångsrik än majoriteten här på Flashback. Vilket Anton Abele också är. Och Mona Muslim. Hur framgångsrik man är säger ingenting om hur beundransvärd man är. Inte enligt mig i alla fall.

Hon talade ju om att hon trodde det skulle bli så tufft i Schweiz, och att i och med det knappt skulle bli godkänd, men när hon fick sina betyg var hon så nöjd då hon insåg att hon inte alls låg på gränsen. Menade bara att bra betyg inte är B- (som hon fick) då det är det lägsta man kan få på den skalan utan att bli underkänd, och således ligger hon visst på gränsen. Hon fick liksom inte B- på ECTS-skalan som hon nog trodde.
Citera
2010-11-23, 01:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Goriot
Avundsjuk?
Bruden är ju betydligt mer framgångsrik än 99.9 % av Flashbacks medlemmar inkl. mig.

Jag tillhör dom där 0,1 %

Så jag får hacka på nästan alla

Jag har förresten undrat över Blondinbellas alkoholvanor, flickebarnet är 20 år gammal och hon verkar dricka väldigt mycket.

Det är rödvin, vitt vin, shots, drinkar osv osv väldigt ofta.
Jag vet inte hur många bilder jag sett där hon poserar med alkohol i handen.

Hon kommer att åldras i förtid med detta stora alkoholintag och hon riskerar också att utveckla ett gravt alkoholberoende och diverse alkoholrelaterade sjukdomar.

Vad vad spelar det för roll om hundra år, Bella har fullt upp med att FESTA, blogga och plugga
Citera
2010-11-23, 14:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nikotinslaven
Alltså, är det INGEN som sitter inne med lite skvaller om arför det tog slut mellan BB och Nils? Jag trodde ju det där var LÖÖÖV på riktigt..

Fast jag tycker nog det är rätt sunt att hon börjar leva som en tjej i hennes ålder brukar.

Nils tröttnade på hennes dåliga humör dagen efter allt festande.................
Citera
2010-11-23, 17:54
Medlem
TröttSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snakehunter

Vad vad spelar det för roll om hundra år, Bella har fullt upp med att FESTA, blogga och plugga

Du glömde - att bli pluggad i både ett och två, ...

Vad gäller hennes alkovanor så var ju soc på henne tidigare, det var ett ständigt skrivande om vinare och drinkar samt helrör och vilka krogar hon var på, men hon var ju bara 17 då så NÅGON anmälde detta till soc som iofs inte gjorde ett skvatt mer än prata med hennes föräldrar.
Lite kymigt var det nog för hennes farsa eftersom hon skrev om hur hon tog vinare ur hans hylla hela tiden...

Sen blev det ju debatt i kvällsöppet med Sverker där hon sa - Mennn aaa ba va jag tycker ju att även jag kan få ta ett glas vin ibland va ba.

Nykteristen i programmet satt bara och mumlade och tittade på hennes tuttar så antagligen hade Bella sugit av honom på toa innan för att han skulle vara snäll...hehehe

Citera
2010-11-23, 18:01
Medlem
TröttSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snakehunter
Nils tröttnade på hennes dåliga humör dagen efter allt festande.................

Nils tröttnade på allt partande och ville vara hemma och plugga så då tröttnade BystBella på honom, tråkmåns tyckt hon...

Citera
2010-11-23, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Nils tröttnade på allt partande och ville vara hemma och plugga så då tröttnade BystBella på honom, tråkmåns tyckt hon...

Källa på detta?
Citera
2010-11-23, 18:48
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Intressant bråk om blondinens MBA-utbildning bland kommentarerna på dagensmedia.se. Läs särskilt kommentarerna 16:29 och 16:50.

http://www.dagensmedia.se/nyheter/print/tidskrifter/article3019840.ece
Citera
2010-11-23, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albertus.Pictor
Intressant bråk om blondinens MBA-utbildning bland kommentarerna på dagensmedia.se. Läs särskilt kommentarerna 16:29 och 16:50.

Tyst! Nu är du bara avundsjuk!

Nej, jag skämtade bara. Skrev om det tidigare, och jag håller med dem. Ytterst oseriöst institut, och den där utbildningen hon går är knappast något värt. Men sånt behöver hon knappast bry sig om, kidzen älskar ju henne ändå, och så länge hon säljer kommer Blondinbella stanna.

Rätt tragiskt att den enda front där kvinnor verkligen regerar är bloggsfären, för den är ju generellt knappast något att hänga i julgranen.
Citera
2010-11-23, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Albertus.Pictor

Och "Dagens media" brukar ofta sudda ut känsliga inlägg därför sparar vi detta här:
Citera
2010-11-25, 09:50
Medlem
UltimateHybrids avatar
Enkla anledningar till break up:

Bella har varit otrogen, bl.a. med white rooms gamla klubbchef.
Bella gillar näsgodis, kanske något Nisse inte uppskattar.
Bella tror sig vara larger than life och behandlar alla inklusive honom som knähundar.
Bella är en patalogisk lögnare.

My five cents...
Citera
2010-11-25, 16:27
Medlem
TröttSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltimateHybrid
Enkla anledningar till break up:

Bella har varit otrogen, bl.a. med white rooms gamla klubbchef.
Bella gillar näsgodis, kanske något Nisse inte uppskattar.
Bella tror sig vara larger than life och behandlar alla inklusive honom som knähundar.
Bella är en patalogisk lögnare.

My five cents...

1. Check
2. Tveksamt faktiskt
3. Check
4. Check

Till station engelberkt eller vad det va... detta är en skvallersida där man inte behöver bevisa sina rykten med av fem underskrivna vittnen och 10 fotografier samt stämpel från notarius publicus...
Citera
2010-11-26, 01:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Engelbrektsplan
Och "Dagens media" brukar ofta sudda ut känsliga inlägg därför sparar vi detta här:

Tack

Det är verkligen dags att sanningen kommer fram om denna uppblåsta arroganta unga dam.

Hon är inget annat än en stor bluff.

Men visst, Bellas pappa är en riktig duktig karl, det ska erkännas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in