2008-12-15, 22:17
Medlem
Neonights avatar
Hon försöker bara provocera så att folk ska besöka hennes blogg så hon kan tjäna mer pengar på produktplacering och annonser. Hon är helt ointressant och pinsam
Citera
2008-12-15, 23:19
Medlem
Ja det där var nog bland det sämsta jag sett på TV någonsin. Just därför blir det nog så att jag fortsätter titta vilket är precis vad BB är ute efter.
Citera
2008-12-16, 16:01
Medlem
Snoppzors avatar
Apropå övergreppet som hon blev utsatt för i Italien. Man kan tycka vad man vill, att det är starkt av henne att hålla uppe ångan, att gå vidare och inte se sig om. Men för att ha varit med om ett, vad vi får anta, en svårt traumatiserande upplevelse som hon dessutom tagit på tals ett par gånger kommer jag osökt in på tanken - skulle Du klä dig såhär om det var Du som blivit utsatt för ett övergrepp?

http://blondinbella.se/images/2008/img_7343_23693261.jpg
Citera
2008-12-16, 16:06
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
skulle Du klä dig såhär om det var Du som blivit utsatt för ett övergrepp?

Hon kanske har fått mersmak?
Citera
2008-12-16, 16:16
Medlem
Under---18s avatar
Citat:
Apropå övergreppet som hon blev utsatt för i Italien. Man kan tycka vad man vill, att det är starkt av henne att hålla uppe ångan, att gå vidare och inte se sig om. Men för att ha varit med om ett, vad vi får anta, en svårt traumatiserande upplevelse som hon dessutom tagit på tals ett par gånger kommer jag osökt in på tanken - skulle Du klä dig såhär om det var Du som blivit utsatt för ett övergrepp?

Nu vet vi det hon tycker om att bli tagen lite våldigt
Citera
2008-12-16, 16:22
Medlem
Citat:

Alltså.. nu är jag inget fan av blondinen.. MEN.. som tjej tycker jag att man borde få ha på sig va fan som helst utan att riskera att äckliga loosers (som uppenbarligen inte kan få knulla på vanligt sätt) ska lägga sina lortiga händer på MIN kropp.
Citera
2008-12-16, 16:23
Medlem
Under---18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nimjan
Alltså.. nu är jag inget fan av blondinen.. MEN.. som tjej tycker jag att man borde få ha på sig va fan som helst utan att riskera att äckliga loosers (som uppenbarligen inte kan få knulla på vanligt sätt) ska lägga sina lortiga händer på MIN kropp.
Det fungerar inte så, serrö.
Citera
2008-12-16, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Under---18
Det fungerar inte så, serrö.

Vadå.. vet du inte hur man raggar hem ett ligg utan våld?
Citera
2008-12-16, 16:44
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Vadå.. vet du inte hur man raggar hem ett ligg utan våld?

Det handlar inte om dig, det handlar om att det finns puckon som inte sköter sig, och tyvärr så är det så att man inte kan göra eller klä sig hur som helst utan att locka till sig dessa idioter. Unga tjejer är ofta väldigt dåliga människokännare, lätta att manipulera och så vidare.

Det är inte rätt att det ska vara så, men det är så. För mig handlar det inte om att det blir mer och mer tjejens fel ju slampigare hon klär och beter sig, däremot handlar det om en riskminimering där man minimerar risken att dra åt sig fullständiga idioter. Självklart till en viss gräns, man kan inte låta idioterna styra hela sitt liv. Men att inte klä sig i minikjol när man umgås med äldre, suspekta män i ett annat land är helt klart någonting som man borde följa. Kanske kan man välja mellan att umgås med äldre, suspekta män eller klä sig slampigt i en kultur där alla kvinnor som inte är familj ses som köttbitar?
Citera
2008-12-16, 16:56
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:

Källa på det?
Citera
2008-12-16, 17:04
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ja, det är ena sidan av mynten. Men vad jag mer syftar på är hurvida man självmant fortsätter klä sig med endast ett litet stycke tyg (betoning på lite) så snart efter man varit utsatt för ett övergrepp, där förövaren enligt BB:s egen utsago kört in handen under hennes korta klänning och kört upp en eller ett par fingrar.
Citera
2008-12-16, 17:11
Medlem
Citat:
Ja, det är ena sidan av mynten. Men vad jag mer syftar på är hurvida man självmant fortsätter klä sig med endast ett litet stycke tyg (betoning på lite) så snart efter man varit utsatt för ett övergrepp, där förövaren enligt BB:s egen utsago kört in handen under hennes korta klänning och kört upp en eller ett par fingrar.

Jo, många skulle nog reagera som du beskriver. Bli rädda, inte våga klä sig som de vill, inte gå ut och dansa osv. Men, om det som hände miss Piggy hade hänt mig så hade jag nog reagerat som hon (vad det verkar) gör. Alltså, gå ut i den minsta jävla klänningen och vägra anpassa mig efter dessa individer. Dock skulle jag ha med mig en fet jävla kniv under det minimala tygstycket.

Men jag håller absolut med om att man ska ta det försiktigt när man befinner sig på platser och med människor som inte vet något om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in