Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Så ni vill förbjuda horor, ni ska ha våra pengar utan att erbjuda något i gengäld. Sann kommunistfeminism, mannen som kvinnans slav.
Det där är inte ens roligt att skämta om. Redan idag betalar män oerhört mycket mer i skatt än kvinnor och kvinnor utnyttjar offentliga resurser i långt högre grad så ert förslag är en sjuk feministisk realitet. Den dagen vi män ska ytterligare beskattas och finansiera ert fittfjompande går jag direkt ut och letar upp mig en feminist och slår ihjäl henne med mina bara händer. Jag skämtar inte.
Jag har aldrig sagt att jag vill förbjuda horor eller sexarbete. Det vill jag inte. Jag tycker kvinnor får tjäna pengar på sex om de behagar, och jag anser sexköp ska vara lagligt. Jag är inte feminist, bara satmara. Vad vi kan erbjuda i gengäld i projektet skatt-på-män är att ta hand om barnen samt ge mannen det sex han önskar.
Jo, det är visst roligt att skämta om. Kvinnor som är usla mödrar bör också betala skatt till samtliga småbarn i sin kommun. Om du tycker fittfjompande är jobbigt kan du få slå ihjäl mig. Varsågod!