2012-02-09, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ly
Jag tycker det förslag du lägger fram här om skatt-på-män är fantastiskt! En sån man vill jag ha! Vore ju skitbra. Struntar i om jag blir ekonomiskt beroende av honom - jag får ju pengar. Praktiskt, logiskt och enkelt. Håller också med som nån här skrev att varje man bör betala till närmsta singelkvinna som inte redan får betalt av en man.
Så ni vill förbjuda horor, ni ska ha våra pengar utan att erbjuda något i gengäld. Sann kommunistfeminism, mannen som kvinnans slav.

Det där är inte ens roligt att skämta om. Redan idag betalar män oerhört mycket mer i skatt än kvinnor och kvinnor utnyttjar offentliga resurser i långt högre grad så ert förslag är en sjuk feministisk realitet. Den dagen vi män ska ytterligare beskattas och finansiera ert fittfjompande går jag direkt ut och letar upp mig en feminist och slår ihjäl henne med mina bara händer. Jag skämtar inte.
Citera
2012-02-09, 18:28
Medlem
Fromlandss avatar
Jobbigt för uteliggaralkisen som råkar ha sin pappkartong närmast en stenrik vd-bruds bostad
Citera
2012-02-09, 20:50
Medlem
Lys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Så ni vill förbjuda horor, ni ska ha våra pengar utan att erbjuda något i gengäld. Sann kommunistfeminism, mannen som kvinnans slav.

Det där är inte ens roligt att skämta om. Redan idag betalar män oerhört mycket mer i skatt än kvinnor och kvinnor utnyttjar offentliga resurser i långt högre grad så ert förslag är en sjuk feministisk realitet. Den dagen vi män ska ytterligare beskattas och finansiera ert fittfjompande går jag direkt ut och letar upp mig en feminist och slår ihjäl henne med mina bara händer. Jag skämtar inte.

Jag har aldrig sagt att jag vill förbjuda horor eller sexarbete. Det vill jag inte. Jag tycker kvinnor får tjäna pengar på sex om de behagar, och jag anser sexköp ska vara lagligt. Jag är inte feminist, bara satmara. Vad vi kan erbjuda i gengäld i projektet skatt-på-män är att ta hand om barnen samt ge mannen det sex han önskar.
Jo, det är visst roligt att skämta om. Kvinnor som är usla mödrar bör också betala skatt till samtliga småbarn i sin kommun. Om du tycker fittfjompande är jobbigt kan du få slå ihjäl mig. Varsågod!
Citera
2012-02-09, 21:07
Medlem
Lys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stenvall
En singel man måste betala till den kvinna som han har sex med. Varje gång.

Utmärkt förslag! Blir så ekonomiskt fördelaktigt att vara tjej då. Du är smart du!
Citera
2012-02-09, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ly
Utmärkt förslag! Blir så ekonomiskt fördelaktigt att vara tjej då. Du är smart du!
Jag som man betalar ju redan till dig som kvinna på ett generellt statistiskt plan. Så var snäll och kom över, av med trosorna, visa lite kött, pappa ska ha belöningen .........
Citera
2012-02-09, 21:16
Medlem
Lys avatar
Citat:
Jag som man betalar ju redan till dig som kvinna på ett generellt statistiskt plan. Så var snäll och kom över, av med trosorna, visa lite kött, pappa ska ha belöningen .........

Okej, visst. Ska fundera på saken. Men sen när blev du min pappa?
Citera
2012-02-09, 21:27
Medlem
SummerWines avatar
Grejen är att jag är så mållös så jag vet knappt vad jag ska säga.

Finns det något som helst vettigt argument för det här?
Citera
2012-02-09, 21:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Citera
2012-02-09, 21:50
Medlem
Lys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Håller med... tror han har missuppfattat lite det där med vem som ska ha belöningen.
Och att han skulle vara min pappa har han helt fått om bakfoten. Men killar kan vara lite virriga, de små liven.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in