Citat:
Ursprungligen postat av theytookmyjub
Självklart är det stor skillnad i att mörda verifierade landsförrädare jämfört med att mörda 77 ungdomar vars åsikter säkerligen skulle ha ändrats flera gånger om innan de vuxit upp ordentligt. Med det sagt så tycker jag ändå inte att det hade varit rätt för det.
På vilket sätt har han hjälpt den nationalistiska rörelsen? Tvärtom har han skadat den, och det hade även mord på utvalda politiker gjort, även ifall det hade varit på landsförrädiska svin som inte förtjänade något annat.
Men han var ute efter att förebygga framtida problem inte att lösa några här och nu, tror att hans plan var på en så där 60 år och då måste han ju ta de unga. Samtidigt så var säkert syftet att skrämma fler att ta den vägen som sosse ungdommarna gjorde att förstöra deras sammanhållning och splitra gruppen, lättare att skräma i väg unga än äldre de är fasta i sina gamla åsikter och vanor, en ung människa kan säker skrämas till att inte våga umgås i de kretsarna och välja andra vägar att gå, så han var nog ganska smart när han valde sin åldersgrupp.
Jag tror ärligt att när man kollar in hur han resonerar i de mesta så fanns det ett syfte i att ge sig på just ungdommar och jag tror inte att det enbart var för att ha ihjäl eventuella framtida skit politiker utan att även skräma iväg några som var på väg i den riktigningen (åter upprepar mig nu men ibland måste man vara övertydlig på FB

)
När det gäller att han har gjort mer skada än nytta må så vara men vi vet fortfarande inte hur det ser ut i framtiden, vem vet egentligen vilka följder detta har gett i det stora hela och hur folk kommer att resonera längre fram? Just nu så har han gjort folk mer fientliga till nationalister men samtidigt så har han nog öppnat upp ögonen på en del människor som behövde öppna dem och se vad som egentlgien håller på att hända.