2005-01-28, 02:30
Medlem
LasVegass avatar
Sitter här och halsar direkt ur en flaska Nivea shower for men. Kan tala om att jag inte känner mig full eller påverkad. Däremot löddrar det nåt jävulskt när jag pratar. Blev precis kortis i min mobil eftersom en jävla polare ringde.
Citera
2005-01-28, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallekula
Det är GHB/GBL i tvålarna som de dricker. Möjligt att det kan vara alkohol i vissa med, men knappast så mycke som över 10% i varje fall inte i de flesta, isf skulle det vara mycke mer överdoser. (ghb + alkohol u know)

Förresten vart tror ni smeknamnet på ghb: TVÅL härstammar
ifrån?

I så fall pratar vi om helt olika saker, den "tvålen" har jag aldrig ens hört talas om. Men är inte GHB ett rengöringsmedel från början???

Citat:
Ursprungligen postat av Earp
på radion sa dom att det var på hultsfred iaf, dom bytte ut eller tog bort tvålen efter dom fick in rapporter om att folk hade druckit skiten.

Så vitt jag vet så har det inte funnits på hultsfred, har varit där de senaste sex åren och aldrig träffat på det därifrån. Döremot folk som tagit med det från SR och andra festivaler. Men vad vet jag, jag är en simpel alkoholist som dricker tvål för att bli full ibland...
Citera
2005-01-28, 02:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drott
I så fall pratar vi om helt olika saker, den "tvålen" har jag aldrig ens hört talas om. Men är inte GHB ett rengöringsmedel från början???
ok jag har inte testat själv, och har inte en kemisk analys o visa upp. men de "kompisar" ja haft som druckit tvål på festivaler säger att det är ett ghb rus. Kan ju vart så att de sa detta för att det känns lite "b" kanske o sno alkohol ifrån bajjamajjor
Citera
2005-01-28, 12:31
Bannlyst
När jag jobbade på Styrsöhemmet tvättade man sig med 70% alkogel aka tvål.
Brukade alltid ta och lukta lite på den, mmm
Citera
2005-01-28, 12:35
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.falken
en polare berättade nyligt om att han läst i en tidning att man kunde bli full på en viss tvål... tydligen hade dom stjälit det på en festival å blivit berusade. dom tog tydligen bort tvålen sedan dom upptäckt det.låter lite skumt enl. mej men man vet aldrig...

stämmer detta? nån som var en av dom som stal tvål här?

Om du använt sökfunktionen så hade du hittat den här tråden där det redan diskuteras/diskuterats
Citera
2005-01-28, 14:21
Medlem
Hur fan kan man va så patetisk så man käkar tvål för att bli full???
Citera
2005-01-28, 15:34
Medlem
Gulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hristo
Hur fan kan man va så patetisk så man käkar tvål för att bli full???

Man och man vi snackar om fjortisar
och dom gör väl vad som helst för att få ett rus som är starkare en av en alvedon
Citera
2005-01-28, 19:14
Medlem
TomiXs avatar
Beror ju helt klart på hur det smakar, om det hade smakat ungefär som sprit så hade jag mycket väl kunnat ta en grogg blandad med tvål. Men om det skulle smakat Bliw eller Palmolive så nej tack
Citera
2005-01-28, 19:24
Medlem
som tidigare sagts, så innehåller tvålen i bajamajjorna alkohol.
inte för att dömma någon, men vem fan é så dum att man fyller sej på tvål?
måste ju #1. Smaka illa som fan 2#. Vara mindre hälsosamt 3#. Inte bli särskillt stora fyllor, me tanke på att de inte är några större mängder alkohol i tvålen. en liter tvål, kan ju inte inehålla en 75:a alkohol precis.

och hur som helst, har man inte råd att dricka, kan man lika bra skita i de, får tvål é nog ingen hit direkt, det var bara de ja egentligen ville få fram.
Citera
2005-01-29, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Beror ju helt klart på hur det smakar, om det hade smakat ungefär som sprit så hade jag mycket väl kunnat ta en grogg blandad med tvål. Men om det skulle smakat Bliw eller Palmolive så nej tack

Det smakar faktiskt sprit om det, mer som hembrännt och inte som vanlig köpt finsprit, men det går att dricka. Eftersom det är så starkt så bör man grogga på det, med redbull så märker man knappt någon skillnad, nästan inte i alla fall =)
Citera
2005-01-30, 16:46
Medlem
M Nordströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.falken
en polare berättade nyligt om att han läst i en tidning att man kunde bli full på en viss tvål... tydligen hade dom stjälit det på en festival å blivit berusade. dom tog tydligen bort tvålen sedan dom upptäckt det.låter lite skumt enl. mej men man vet aldrig...

stämmer detta? nån som var en av dom som stal tvål här?

Fy tusan det kan inte smaka gott. Där kan man snacka om desperation för att bli berusad
Citera
2005-01-30, 16:53
Medlem
bpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drott
Det smakar faktiskt sprit om det, mer som hembrännt och inte som vanlig köpt finsprit, men det går att dricka. Eftersom det är så starkt så bör man grogga på det, med redbull så märker man knappt någon skillnad, nästan inte i alla fall =)

Nu ska klanka ner på hembränt, den blir så fin som man gör den. Köper du av en zigenare du träffat på någon vägkrog så ska du inte förvänta dig topkvalité
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in