2012-02-02, 10:54
Medlem
Är det någon som varit där som kan berätta något om hur det är samt hur dagarna ser ut? Har letat utan att hitta något svar ifrån någon privatperson som varit där.
Citera
2012-02-02, 11:12
Medlem
knullklassons avatar
Jag kan inte säga hur själva hemmet fungerar, mer än att det ligger väldigt vackert beläget, omringat av skog och åter skog, samt någon liten sjö där man kan bada. Eventuellt är det lite havsutsikt där på höjden ut över Bråviken också.
Citera
2012-02-02, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Jag kan inte säga hur själva hemmet fungerar, mer än att det ligger väldigt vackert beläget, omringat av skog och åter skog, samt någon liten sjö där man kan bada. Eventuellt är det lite havsutsikt där på höjden ut över Bråviken också.

Det låter ju rätt schysst.
Citera
2012-02-02, 11:28
Medlem
Kolmårdens behandlingshem är för spelare så jag vet inte var det annars skulle passa bättre in?
Citera
2012-02-02, 11:28
Moderator
Dretskols avatar
Tråden är korrekt placerad. OT raderat

/mod
Citera
2012-02-02, 13:12
Medlem
Det är väldigt viktigt att jag får svar och dessutom seriösa sådana för det handlar om fortsättningen på mitt liv. Gör jag inte en förändring kommer jag förlora exakt allt vilket jag är väldigt nära på att göra just nu. Det måste finnas någon som har varit där eller någon som har annhörig som har något att säga. Det som står på en hemsida är reklam och säger därför ingenting av direkt värde. Snälla hjälp mig!
Citera
2012-02-02, 13:49
Medlem
WaldemarKas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TamGet
Det är väldigt viktigt att jag får svar och dessutom seriösa sådana för det handlar om fortsättningen på mitt liv. Gör jag inte en förändring kommer jag förlora exakt allt vilket jag är väldigt nära på att göra just nu. Det måste finnas någon som har varit där eller någon som har annhörig som har något att säga. Det som står på en hemsida är reklam och säger därför ingenting av direkt värde. Snälla hjälp mig!

Spelar det någon roll hur det är om andra sidan på myntet är att förlora allt?
Hade hellre bott i en bunker under finska vinterkriget än att förlora allt.
Citera
2012-02-02, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaldemarKa
Spelar det någon roll hur det är om andra sidan på myntet är att förlora allt?
Hade hellre bott i en bunker under finska vinterkriget än att förlora allt.

Jag förstår hur du tänker. Men far jag till ett behandlingshem och misslyckas än en gång så kommer det ta för hårt. Därför vill jag veta att jag väljer rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in