2012-01-31, 20:43
Medlem
Tja jag undrar vart man kan låna pengar utan att ha en inkomst? Studerar bara så får in ca 5000kr per månad. Fick in en oväntad räkning, därav att jag vill låna. Vet ni några sidor?
Citera
2012-01-31, 21:08
Medlem
Abbadohns avatar
Någon bank håller ju på att göra reklam om just om att de beviljar fler lån, t.ex. till de utan fast anställning. Kommer inte på vad banken heter dock, men återkommer isf.
Citera
2012-01-31, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbadohn
Någon bank håller ju på att göra reklam om just om att de beviljar fler lån, t.ex. till de utan fast anställning. Kommer inte på vad banken heter dock, men återkommer isf.

Tack så mkt för svaret! Härligt!
Citera
2012-01-31, 21:33
Medlem
Snacka med Bluestep dom hjälpte mig men var seriös det är nog bäst att du har något som är värt något men å andra sidan finns ju pantbanken vad du än gör hamna inte i skuldhärva det är ingen hit se på lyxfällan MVH
Citera
2012-01-31, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siggesvar
Snacka med Bluestep dom hjälpte mig men var seriös det är nog bäst att du har något som är värt något men å andra sidan finns ju pantbanken vad du än gör hamna inte i skuldhärva det är ingen hit se på lyxfällan MVH

hehe "hamna inte hos lyxfällan" - fick mig ett irl garv där Nej då, de lungt. Behöver bara ca 1800 för en räkning... Men, om ni kommer på någon sida så hör gärna av er ... MVH
Citera
2012-01-31, 22:45
Medlem
gomers avatar
Dina föräldrar, syskon, släktingar, vänner och grannar är alla bättre alternativ än bluestep eller SMS-lån. Det blir väldigt dyrt, väldigt snabbt.
Citera
2018-07-19, 01:22
Medlem
megasinned1s avatar
Vet någon en sida där jag kan låna 3000? utan inkomst behöver verkligen det
Citera
2018-07-19, 11:27
Medlem
IRMEs avatar
Pantbank? Studenföreningar om du pluggar? Släkt? SMS-lån?
Citera
2018-07-19, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megasinned1
Vet någon en sida där jag kan låna 3000? utan inkomst behöver verkligen det
Man undrar ju lite hur du tänkt betala tillbaka utan inkomst. För du vet väl vad definitionen på lån är?
Citera
2018-07-19, 11:52
Medlem
megasinned1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100miltillsthlm
Man undrar ju lite hur du tänkt betala tillbaka utan inkomst. För du vet väl vad definitionen på lån är?

Nä drogskuld
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in