2012-10-07, 10:44
Medlem
deyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Blev också bannad, stabil admin, någon som vet admins mail?
info@drogport.se fortfarande tror jag?
Men räkna inte med att bli unbannad. Du får inte ens något svar. Spelar ingen roll hur många positiva affärer du har, fastän du inte har ett enda negativt omdöme.

Men är du köpare så klarar du dig med en kortare bann. Ganska tydligt vad DP's ägare tjänar på detta.
2012-10-07, 15:15
Medlem
deyys avatar
Kan inte edita mitt förra inlägg men fick ett meddelande ifrån en användare på flashback som ville att jag skulle dela med mig av det här i tråden.
Får hoppas att fler får upp ögonen för vad som händer.

Citat:
Det är många av storsäljarna som blivit bannade helt utan anledning, pratat med flera av dom. Dom är riktigt irriterade då flera av dom donerat flera tusen för att bli avstängda utan skäl. Affärer tar stopp och folk flippar. Utreds varje dag vem admin är och verkar vara klargjort nu. Folk har även fått fram bilder.

Du kan ju skriva i DP tråden att du hört att admin är en jagad shuno i dagsläget och folk kommer allt närmare. Sedan kan du ju även tillägga att samma personer i princip fått konstaterat att admin ÄR flera utav dom "storsäljarna" som inte blivit bannade. Fast det visste ju alla.

Få bort alla från det sketna forumet. Hade skrivit själv men har ej tillräckligt med poster för det. Ha en grym dag
Så ni köpare som fortfarande handlar ifrån drogport borde nog hålla koll på vilka ni handlar av. Att man inte längre får skylla på posten fungerar bara för vissa medlemmar.

En del säljare åker direkt till karantän om ett paket försvinner. En del säljare kan vägra ersätta och säkerligen vara med om att flera paket försvinner samma månad utan att hamna i karantän.
Senast redigerad av deyy 2012-10-07 kl. 15:17.
2012-10-07, 17:58
Medlem
NixZt0rms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maito
Det ser onekligen dåligt ut för forumet med alla bannade säljare på sistone. Lägg därtill att forumet nu inte ens går att nå.

Om någon känner till ett liknande forum eller har invite till ett sådant, tveka inte att ta kontakt(PM)! Känns inte som att det är säkert att handla via detta forum längre...

känner samma som dig, och är också intresserad av liknande forum.

Någon som vet om det är att dom bytt namn nu som det inte fungerar eller varför?
2012-10-07, 19:07
Medlem
Floppsens avatar
drogport går att nå på deras nya namn. Alla aktiva användare känner till namnbytet som annonserades för fler månader sedan.
2012-10-07, 19:40
Medlem
Japp sidan är uppe och rullar tycker allt funkar som det ska, att paket försvinner och så javisst det kan ju hända men aa
2012-10-08, 02:30
Medlem
fnskls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av five.
Problemet med att driva ett drogforum är inte att sätta upp ett forum. Det är för det första att det är olagligt. Dopingforumet BM är ett bra exempel på god säkerhet och anonymitet hos ett forum, men där killarna bakom sidan ändå blivit inplockade av polisen mer än en gång.

Det är för det andra att det är väldigt svårt att vinna användares förtroende. Skulle säga att 90% av alla nya drogforum som dyker upp är baserade på scam där visserligen användare kan handla fritt, men där det finns en eller två trådar som admin, mods etc postar att "denna kille är grön!" och raderar alla inlägg som säger annat, när det i själva verket är admin och mods som scammar.

Just nu finns det personuppgifter på ägaren av nattport.net fritt tillgängligt på whois. Hoppas det är ett fejkat namn annars har admin gjort en riktig tabbe...

Du fick ett svar i PM!

ont: så verkar det ju funka bra nu. .net i alla fall, inte loggat in på .se ännu, men det är ju sällan mycket aktivitet där ändå...
2012-10-08, 11:24
Bannlyst
Så hur ska vi göra vi som är medlemmar men inte har kvar en och samma mail alltid. Jag byter regelbundet av säkerhetsskäl.
2012-10-08, 11:47
Medlem
Bytte lösenord när de bytte namn, det har jag redan glömt såklart och password reset fungerar icke...

hjälp
2012-10-08, 12:30
Medlem
Flusons avatar
Varför är det bara en bild på hemsidan där det står drogport? Kan inte ens logga in, hjälp.
Har inte hängt med alls.
2012-10-08, 13:30
Medlem
galnabullens avatar
Tycker nästan bara att det har varit possitivt med lite bannade säljare, nu är priserna lägre än någonsin och risken att man "förlorar" ett paket till posten finns knappt! Nu finns det normala priser på röka, inte längre 800/5an... samma sak med benso och annat i stoppack!
2012-10-08, 16:47
Medlem
deyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galnabullen
Tycker nästan bara att det har varit possitivt med lite bannade säljare, nu är priserna lägre än någonsin och risken att man "förlorar" ett paket till posten finns knappt! Nu finns det normala priser på röka, inte längre 800/5an... samma sak med benso och annat i stoppack!
Förstår inte hur bannade säljare kan vara positivt. Tvivlar på att för att urvalet har blivit mindre så har priset sjunkit.
Vore väl nu säljarna har chansen att sätta priser efter egen vilja utan att behöva konkurrera med andra.

Däremot måste jag instämma i att antalet brev som försvinner har minskat.
2012-10-08, 17:25
Medlem
overtrips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deyy
Sedan har en hel del säljare blivit bannade utan någon som helst anledning. Enda som dyker upp är, "Reklam och annonsering".
Jag själv var inaktiv i en vecka innan jag blev bannad av den anledningen, "Reklam och annonsering".

Jag vart bannad pga "Multipla konton" vilket är rent skitsnack. Fick varken loggar eller nått utan endast att jag loggat in på mina 3 övriga konton och skrivit massa (vilket jag absolut inte har).

Efter ett par mail valde admin att skita i och svara och nu står jag här. Mitt uppe i flera affärer och gör att saker strular.

Tack för denna fina tid DP/NP, donerat åt helvete och att bara bli erbjuden tysthet istället för att försöka reda upp vad som har hänt är ett skämt.

Mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in