Kan inte edita mitt förra inlägg men fick ett meddelande ifrån en användare på flashback som ville att jag skulle dela med mig av det här i tråden.
Får hoppas att fler får upp ögonen för vad som händer.
Citat:
Det är många av storsäljarna som blivit bannade helt utan anledning, pratat med flera av dom. Dom är riktigt irriterade då flera av dom donerat flera tusen för att bli avstängda utan skäl. Affärer tar stopp och folk flippar. Utreds varje dag vem admin är och verkar vara klargjort nu. Folk har även fått fram bilder.
Du kan ju skriva i DP tråden att du hört att admin är en jagad shuno i dagsläget och folk kommer allt närmare. Sedan kan du ju även tillägga att samma personer i princip fått konstaterat att admin ÄR flera utav dom "storsäljarna" som inte blivit bannade. Fast det visste ju alla.
Få bort alla från det sketna forumet. Hade skrivit själv men har ej tillräckligt med poster för det. Ha en grym dag
Så ni köpare som fortfarande handlar ifrån drogport borde nog hålla koll på vilka ni handlar av. Att man inte längre får skylla på posten fungerar bara för vissa medlemmar.
En del säljare åker direkt till karantän om ett paket försvinner. En del säljare kan vägra ersätta och säkerligen vara med om att flera paket försvinner samma månad utan att hamna i karantän.