Är det någon mer än jag som får konstiga PM av ZELDAK så fort ni postar här?
"tjena
Nej läser du inte vad folk skriver eller?
Droghuset är INTE DP! Redigera ditt inlägg är du snäll"
"tjena
kan jag fråga vad du håller på med? kan du sluta skräpa ner i tråden om drogport.net nu
"Det är nu man önskar att man fick bli medlem på nån utav dom låsta sidorna, men det verkar vara lite halvt omöjligt."
kan du redigera bort det och skriva det någon annanstans? varför allt detta hat? vilken sida som helst kan bli utsatt för ddos attack"
Väldigt lika de jag fick av "hyperunknown" så fort jag skrev i drågen om drogforumet.tk (fick ca. 10 liknande av honom så fort jag postade där):
"Sv: tjena
"
Ursprungligen postat av bax88
Som nån redan påpekat så är de tydligen ddos-attack av nån lustig lirare, antagligen nån som vill ha folk till nått oseriöst forum, jag skulle akta mig för det.
kan fler starta seriösa sidor då?"
Var vänlig att redigera ditt inlägg! det finns många aktörer som inte seriösa. och man vet aldrig vem som ligger bakom
"
LÖJLIGT!
Har tex. dessa personer bett dig lägga ut detta offentligt?
Tjena man! Jorå allt flyter fint förutom inloggen då. Mest en kompis som behöver tillgång till sidan.
Men vad bra då är man alltså inte bannad för något eventuellt då.
Tjena man! Jorå allt flyter fint förutom inloggen då. Mest en kompis som behöver tillgång till sidan.
Men vad bra då är man alltså inte bannad för något eventuellt då.
Hela mitt konto har försvunnit på dp.se, inte bara lösenordet som inte funkar, står att kontot inte existerar. Om någon av administratörerna läser detta var snäll och aktivera det igen. Har registrerat mig med samma nick som förut.
Senast redigerad av Zot^ 2012-02-19 kl. 18:42.
vafalls, dp.se (och .net?) var ju uppe igår. Vad är det för jävla slan som håller på och sabbar hela tiden? Kan inte personen i fråga typ klippa sig och skaffa ett jobb eller begå självmord? Börjar tröttna på detta.
Kommer fortfarande inte in på DP.se (eller .net), dock kan jag logga in på mitt konto på andras datorer så det är inte jag är spärrad eller så. Har rensat cache, och det är typ så långt mitt datorkunnande sträcker sig.
Samma problem med chrome, firefox och IE.
Detta möts jag av om jag försöker ansluta till drogport.se i firefox:
The connection has timed out
The server at www.drogport.se is taking too long to respond.
The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few
moments.
If you are unable to load any pages, check your computer's network
connection.
If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure
that Firefox is permitted to access the Web.
I chrome får jag detta gamla meddelande:
Vi byter DNS, Om du ser detta meddelande. Gör följande steg: * Avsluta webbläsaren och rensa gammal cache!
Kommer du tillbaka till denna guide? Testa på nytt om 1 timme.
Mvh
Fruktansvärt störande, om någon vänlig själ vill hjälpa med ett PM vore jag väldigt väldigt tacksam!