Citat:
Ursprungligen postat av
EnidBlyton
Jag letar fortfarande efter bäst lösgodis i centrala Stockholm. Nån som vet? Caramella har jag hört talas om? Nåt på Södermalm?
Åk lite längre bort än just centrala Sthlm och tacka mig sedan. INGEN butik slår dessa(segeltorp, Haninge, Nacka)
http://kandyz.se/butiker/
Har endast varit i segeltorps butik och där hade dom runt 700-1000 sorter. EXAKT varenda liten godis du letar efter finns + otroligt många du aldrig ens sett. Så sjukt värt att åka lite extra för att få färskt godis och så mycket att välja på. Tror det även är 7 eller 8kr /hekto.
/En godis älskare