2015-11-06, 05:58
Medlem
BlueStars avatar
Två snarlika trådar sammanfogade.

/Mod
Citera
2016-11-07, 22:47
Medlem
Jag letar fortfarande efter bäst lösgodis i centrala Stockholm. Nån som vet? Caramella har jag hört talas om? Nåt på Södermalm?
Citera
2016-11-11, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnidBlyton
Jag letar fortfarande efter bäst lösgodis i centrala Stockholm. Nån som vet? Caramella har jag hört talas om? Nåt på Södermalm?

Åk lite längre bort än just centrala Sthlm och tacka mig sedan. INGEN butik slår dessa(segeltorp, Haninge, Nacka) http://kandyz.se/butiker/

Har endast varit i segeltorps butik och där hade dom runt 700-1000 sorter. EXAKT varenda liten godis du letar efter finns + otroligt många du aldrig ens sett. Så sjukt värt att åka lite extra för att få färskt godis och så mycket att välja på. Tror det även är 7 eller 8kr /hekto.

/En godis älskare
Citera
2016-12-12, 00:32
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Någon som var man kan köpa DZ fortisal saltlakrits förutom hos lakritsroten?
Citera
2017-01-18, 01:09
Medlem
Nahasapeemapetilons avatar
Jag gillar Coops (Cloetta?) sortiment väldigt mycket.
Citera
2017-01-18, 01:14
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Godisbolaget (eller de kanske har bytt namn nu) ligger i Segeltorp precis vid avfarten till E4/E20.
Mittemot Tanka/Volvo/PostMord osv.

Gick in där en gång, gick ut med tusen hål i tänderna. De hade till och med återupplivat gamla klassiker från ens barndom.
Buss 173 stannar precis utanför också.
Citera
2017-09-26, 23:24
Medlem
Någon uppdatering om vilka som har bäst lösgodis i centrala Stockholm?
Citera
2017-10-02, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnidBlyton
Någon uppdatering om vilka som har bäst lösgodis i centrala Stockholm?
Hemmakväll ingen snack om saken.
Citera
2017-10-04, 10:04
Medlem
Åh, nu är inte jag från Stockholm, men varje gång jag är där måste jag gå in på godisbutiken, ligger väl rätt nära Hötorget och någon biograf, där är det bra lösgodis :)
Citera
2017-10-04, 17:33
Medlem
splitfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ytterbium
Åh, nu är inte jag från Stockholm, men varje gång jag är där måste jag gå in på godisbutiken, ligger väl rätt nära Hötorget och någon biograf, där är det bra lösgodis
Menar du Gottexperten eller Caramella?
Citera
2017-10-04, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av splitface
Menar du Gottexperten eller Caramella?

Åh jag vet inte haha...men caramella låter bekant. Har för mig man plockar i bruna papperspåsar?
Citera
2017-10-04, 18:49
Moderator
rotadents avatar
Var på ICA Maxi Lindhagen i förra veckan och de hade bytt ut hela sitt plockgodis. Avsevärt fräschare nu, fler sorter och för en gångs skull en logisk uppdelning av godiset med chokladsorterna i en sektion, lakrits i en sektion etc. Särskilt glädjande för mig var att de hade dragit på ordentligt med sitt lakritsutbud nu, det har blivit riktigt habilt faktiskt även om jag saknar en del sorter fortfarande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in