2012-01-17, 15:51
Medlem
Methones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yellowblack
Om du tar på 1080 p i fullscreen och spolar till 0:48 ser du att när han filmar skärmen i närbild, så ser man i spegelbilden att det är en 4S han filmar med.
Inte konstigt att man inte vill göra något annat än att förstöra sin Samsung mobil när man har upplevt en 4S.

http://www.youtube.com/watch?v=elKxgsrJFhw&feature=related

Här får du ett realistiskt test som jämför 4S och SG2ans hållbarhet.

Hur många gånger har ni inte träffat på folk vars iPhones har krossade skärmar? Har vart med om det massa gånger. Skitkvalité är vad det är.
2012-01-17, 15:55
Medlem
papi.fs avatar
Både s2an o 4s känns kass när man ägt en note. Storlek har betydelse
2012-01-17, 16:04
Medlem
N4ugh7yb0Ys avatar
Citat:
Ännu ett samsung fanboy.
rättare sagt ännu ett apple fanboy de är sååå trendigt med apple alla har ju de då måste ju jag ochså ha det... du kan ju jämnföra processorer mm så ser du stor skillnad
2012-01-17, 16:06
Medlem
alkemisten2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillabas
Finns idioter till allt...
Trodde han den skulle hålla...
Svar:Ja

http://youtu.be/eCTDXjbFzoY
2012-01-17, 16:07
Avslutad
Vill ni ha en plastmobil av klass väljer du iPhone 3GS.

Ja, om man slänger glas i marken så är det klart att det går sönder. Apple lovar ju heller inte att det ska vara bulletproof? Så om du har en Vas och en plastskål, så är det väl FÖRFAAN klart att Vasen går sönder om du kastar den i marken? Menas plastskålen inte går sönder. Menar du då att det är "skitkvalité" på vasen?

Det är ju samma om du köper en Ferrari? En Ferrari går sönder om du kör ut den i vattnet, men om du har en båtbil så går den inte sönder.

Det beror på vad du ska ha din mobil till, om du ska slänga den i marken ska du definitivt inte välja iPhone 4/4S. Men om de är det du ska göra med din telefon, rekomenderar jag en Samsung Galaxy.

Edit: ber om ursäkt för att jag svävade iväg lite med Ferrarin
Senast redigerad av yellowblack 2012-01-17 kl. 16:10.
2012-01-17, 16:16
Medlem
Han ska väl byta telefon och vill göra något roligare istället för att bara lägga ner den i lådan, vad är svårt att förstå?

Onödig tråd imo.
Senast redigerad av kungmelvins 2012-01-17 kl. 16:20.
2012-01-17, 16:26
Bannlyst
Har folk inget bättre för sig än att lägga upp helt meningslösa klipp på nätet?
2012-01-17, 16:50
Medlem
Mr.Kallestropps avatar
Citat:
Vill ni ha en plastmobil av klass väljer du iPhone 3GS.

Ja, om man slänger glas i marken så är det klart att det går sönder. Apple lovar ju heller inte att det ska vara bulletproof? Så om du har en Vas och en plastskål, så är det väl FÖRFAAN klart att Vasen går sönder om du kastar den i marken? Menas plastskålen inte går sönder. Menar du då att det är "skitkvalité" på vasen?

Det är ju samma om du köper en Ferrari? En Ferrari går sönder om du kör ut den i vattnet, men om du har en båtbil så går den inte sönder.

Det beror på vad du ska ha din mobil till, om du ska slänga den i marken ska du definitivt inte välja iPhone 4/4S. Men om de är det du ska göra med din telefon, rekomenderar jag en Samsung Galaxy.

Edit: ber om ursäkt för att jag svävade iväg lite med Ferrarin
Du pratar så mycket skit att jag börjar ana att det är dina skitiga händer som man ser i filmen.
2012-01-17, 16:52
Medlem
bennes avatar
Kan vara något litet fel på mobilen, så orkar han inte skicka in den på lagning och istället förstör han den och får en ny av försäkringen?
Ingen är väl så dum att man bara slänger bort en sån telefon, hur tät man än är
2012-01-17, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N4ugh7yb0Y
rättare sagt ännu ett apple fanboy de är sååå trendigt med apple alla har ju de då måste ju jag ochså ha det... du kan ju jämnföra processorer mm så ser du stor skillnad

Du måste vara så oteknisk om du menar att processor är det enda som spelar in där.
Den laggar pga operativsystemet. Apple gör ett grymt jobb med ett operativsystem som är gjort för en telefon, därav behöver de mindre processorkraft för att göra tunga saker. Android finns ju till flera hundra enheter, då är det svårt att optimera.
2012-01-17, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benne
Kan vara något litet fel på mobilen, så orkar han inte skicka in den på lagning och istället förstör han den och får en ny av försäkringen?
Ingen är väl så dum att man bara slänger bort en sån telefon, hur tät man än är

Vet inte det... Han har hur många mobiler som helst, inklusive en till SG2. Tycker dock det är kul att någon gör sånt här och skrattar ihjäl mig av de pengarkåta jävlarna som blir förbannade för att de vill ha en själva.
2012-01-17, 17:28
Medlem
Smartphones är fan ett större flamebait än spelkonsoler operativsystem. Inte en enda jävla sida kan fyllas innan inlägg som "min mobil er betre än din" kommer.

Ja jag är förbannad. Ja jag går off topic. Ja mitt inlägg kommer raderas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in