2025-04-21, 19:46
Medlem
Obi-Juans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zvazi
Båda nätterna av Wrestlemania var dåligt. Det enda bra var att John Cena blev den 17:e mästaren och inget annat.

Och The Rock dök inte upp.

2/10

Håller delvis med dig. Matcherna i övrigt dag 2 var otroligt bra enligt mig. Det är klart jag är besviken på hur main event spelades ut med Travis Scott (?!) istället för the rock. Men är i övrigt rätt nöjd. Höjdpunkt var absolut fatal fourway med Dom som vinnare.

Tror folk i allmänhet hade lite för höga förväntningar med tanke på förra året heeeeelt sjuka main event. Stör mig dock på att WWE verkligen satsar på att fånga in mer pop kultur, typ inkludera Travis Scott. Men men… inte oväntat alls att Cena vann 17:e. Vill tro att de gjorde som de gjorde för att provocera fram en reaktion.

Nu i efterhand med några timmars betänketid är jag ändå hyffsat nöjd med helgen. Jag ger 7.5/10!
Citera
2025-04-22, 07:19
Medlem
FNLSs avatar
Samtliga sex herrtitlar bytte ägare i helgen. Chelsea Green är den som varit mästare längst nu, sedan december 2024.
Citera
2025-04-22, 12:25
Medlem
Zvazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obi-Juan
Håller delvis med dig. Matcherna i övrigt dag 2 var otroligt bra enligt mig. Det är klart jag är besviken på hur main event spelades ut med Travis Scott (?!) istället för the rock. Men är i övrigt rätt nöjd. Höjdpunkt var absolut fatal fourway med Dom som vinnare.

Tror folk i allmänhet hade lite för höga förväntningar med tanke på förra året heeeeelt sjuka main event. Stör mig dock på att WWE verkligen satsar på att fånga in mer pop kultur, typ inkludera Travis Scott. Men men… inte oväntat alls att Cena vann 17:e. Vill tro att de gjorde som de gjorde för att provocera fram en reaktion.

Nu i efterhand med några timmars betänketid är jag ändå hyffsat nöjd med helgen. Jag ger 7.5/10!
"RAW after Wrestlemania" var riktigt bra iallafall. Jag såg precis programmet på Netflix. Randy Orton attackerade John Cena... shit. Nostalgisk! Jag växte upp "Ruthless aggression Era" Cena mot Orton kommer att bli fantastiskt! Bron Breakker är ett team med Seth Rollins & Paul Heyman? Det hade jag inte väntat mig. Raw var mycket bättre än Wrestlemania. 8/10
Citera
2025-04-24, 12:59
Medlem
Obi-Juans avatar
Tror att anledningen till att Raw after Wrestlemania är så pass uppskattat är just för att det är lite frisk luft efter, vad som i år var, månader av samma storylines.

Kan nog inte beskriva hur otroligt taggad jag är på det nya samarbetet med Paul Heyman, Seth Rollins - och min överlägsna favorit - Bron Breakker.

Nästan att jämföra med Evolution 2003-2005 med Ric Flair (Paul Heyman), Triple H (Seth Rollins) och Bautista (Bron Breakker) - frågan blir då: Vem tar den sista rollen (som Randy Orton).

Vill tro att det är ytterligare en ung talang. Min förhoppning är faktiskt att de går för en kvinnlig wrestlare, typ Roxanne Perez eller Tiffany Stratton. Hade varit en mycket intressant dynamik.

Vad tror ni?
Citera
2025-06-07, 21:27
Medlem
GormDenGamles avatar
Finns ett par äldre Wrestlemania ute på denna Youtube-kanal.
https://youtube.com/@wwevault?si=3kl316OjeczlcJHl
Citera
2025-06-28, 12:30
Medlem
Obi-Juans avatar
CM Punk med årets promo på senaste Smackdown. Helt otrolig.

Nostalgimatch idag på night of champions mellan CM Punk och John Cena för titeln! Otroligt taggad.
Citera
2025-10-11, 18:48
Medlem
All heder till John Cena. Nu när det närmar sitt slut.
Själv började jag att se Wrestling när Cena på allvar började pushas. Och jag som så många andra var spyless på honom.

Efter att nu sett matchen mot AJ Styles så blev man ändå lite tårögd. Man kände sig som ett tonåring igen.
Otrolig karriär han haft, och få göra det med en annan som lägger skorna på hyllan nästa år.
Cena har även växt i mina ögon som skådespelare. Tycker han varit grym i Peacemaker serien.

48 år och ändå i så bra fysisk form.

Man trodde det aldrig i början men i slutändan blev han en av de allra största.
Citera
2025-10-12, 12:32
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasonlives2
Själv började jag att se Wrestling när Cena på allvar började pushas. Och jag som så många andra var spyless på honom.

Efter att nu sett matchen mot AJ Styles så blev man ändå lite tårögd. Man kände sig som ett tonåring igen.
Otrolig karriär han haft, och få göra det med en annan som lägger skorna på hyllan nästa år.
Cena har även växt i mina ögon som skådespelare. Tycker han varit grym i Peacemaker serien.

Trodde han var bra mycket yngre
Citera
2025-11-30, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasonlives2

Håller med dig, började kolla på WWE runt 2003/2004 och såg precis hans näst sista match mot Dominik mysterio. Det va fint att se att han ”put over” Dominik även om det inte var en ”clean” vinst.
Citera
2025-12-14, 04:52
Medlem
FNLSs avatar
The last time is now
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in