2012-01-08, 12:41
Medlem
janssonkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnatorp
Hp Pavillion Dv serierna har bland historiens sämsta kylsystem.
Ville bara varna

kan nog stämma pappa fick en av jobbet eller sån avbetalning tror den kostade 15-16 k jag hade den nog 3-4 år fast när jag lirade cs så brann ju armen upp hade typ brännmärken ingen bra speldator iaf varma blir dem batteriet la av också den hade ju dock fingerscanner haha
Citera
2012-01-08, 13:06
Medlem
bitchwitch2010s avatar
Nya coolsense och aluminumchassi gör att de nya HP är ständigt svala.
Citera
2012-01-11, 23:23
Bannlyst
Ville bara säga tilla alla er som säger att den är super dålig så har ni fel fick feedback på ett annat ställe å dom hade rätt om att den är riktigt snabb och bra!
Citera
2012-01-12, 04:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bitchwitch2010
Nya coolsense och aluminumchassi gör att de nya HP är ständigt svala.
min märks knappt av att den är varm, än fast man ligger i sängen. Den är riktigtsval för att ha gått i 9 timmar i sträck.
Citera
2012-01-12, 07:50
Medlem
bitchwitch2010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnatorp
Hp Pavillion Dv serierna har bland historiens sämsta kylsystem.
Ville bara varna

Men snälla du, det gäller ju inte de nya med aluminiumchassin och coolsense. LÄS PÅ!!! Spelar Skyrim på medium och datorn är fisjummen i värsta fall och sval mestadels.
Citera
2012-01-12, 08:39
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joflo
Ville bara säga tilla alla er som säger att den är super dålig så har ni fel fick feedback på ett annat ställe å dom hade rätt om att den är riktigt snabb och bra!

Och hur många här har sagt det?

Jag instämmer med de flesta andra, beror helt på vad den ska användas till.. vi vet fortfarande inte vilket grafikkort det är i datorn, vilket avgör om det går att spela eller inte.

Och vi vet inte ens vad du ska ha den till..
Citera
2012-01-13, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkan
Och hur många här har sagt det?

Jag instämmer med de flesta andra, beror helt på vad den ska användas till.. vi vet fortfarande inte vilket grafikkort det är i datorn, vilket avgör om det går att spela eller inte.

Och vi vet inte ens vad du ska ha den till..
dom flästa, om du läser bland kommentarerna så ser du att jag skrivigt vad jag ska ha den till, spela roll den är ändå inte dålig och inte varm nånstans.
Citera
2012-01-14, 01:38
Medlem
Citat:
dom flästa, om du läser bland kommentarerna så ser du att jag skrivigt vad jag ska ha den till, spela roll den är ändå inte dålig och inte varm nånstans.
Varför frågar du ens då?
Citera
2012-01-14, 14:27
Medlem
Sikkans avatar
Citat:

okej..såg nu att du ska ha den till surf och lite spel.. bara det att det finns spel som ms röj och spel som bf 3

skönt att du blev nöjd iaf!
Citera
2012-01-15, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ivey
Varför frågar du ens då?
jag visste inte om den va bra innan jag köpte den? fråga på ett annat ställe å dom sa att den va bra
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in