2012-01-06, 19:28
Medlem
jenny747s avatar
hej!
jag har ingen aning om detta är postat på rätt ställe, men gör ett försök.

var inne i https://www.flashback.org/t1556764 där jag fick se att tråden stängde pga att flashback inte har lag-trådar.

nu är inte sport-forumet min favoritdel av flashback men det vore ju onekligen intressant att kunna diskutera specifika lag, hur de bygger sina matcher, sitt lag, hur de hanterar situationer osv... diskussionsunderlaget är väl rätt stort? nu är jag som sagt inte jättedelaktig i sportforumet, men jag kan inte riktigt säga att de stora trådarna om tex elitserien 11/12 är tillräckliga om jag ville diskutera ja, jag vet inte, frölundas laguppställningar..?

hm, ni förstår nog min fråga. varför får man inte skapa lagtrådar i sport-forumet?
2012-01-07, 03:44
Medlem
FrasseFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenny747
hej!
jag har ingen aning om detta är postat på rätt ställe, men gör ett försök.

var inne i https://www.flashback.org/t1556764 där jag fick se att tråden stängde pga att flashback inte har lag-trådar.

nu är inte sport-forumet min favoritdel av flashback men det vore ju onekligen intressant att kunna diskutera specifika lag, hur de bygger sina matcher, sitt lag, hur de hanterar situationer osv... diskussionsunderlaget är väl rätt stort? nu är jag som sagt inte jättedelaktig i sportforumet, men jag kan inte riktigt säga att de stora trådarna om tex elitserien 11/12 är tillräckliga om jag ville diskutera ja, jag vet inte, frölundas laguppställningar..?

hm, ni förstår nog min fråga. varför får man inte skapa lagtrådar i sport-forumet?
Jag tycker att du kan ta den frågan med sportforumets moderatorer. Det framgår visserligen av feldgraus trådlåsning, men kontakta dem om något är oklart.

Tråd låst.

/moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in