Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Varför inte när det faktiskt är rätt ställe för det du räknar upp? Just trams, skämt, oneliners och annat OT är ju det som förstörde forumet till att börja med och anledningen till att restriktionerna finns.
Att gapa om att moderatorerna gör det de är tillsatta att göra är ju befängt i det här fallet, det är ju snarare så att det krävs att fler användare håller sig till de regler som finns.
Jag kan tycka att restriktionerna är bra men det är ju självklart inte meningen att en del ska dö ut så förslaget om en ändring är nog inte så dumt, dock tycker jag inte att de ska tas bort helt då jag vis av erfarenhet vet hur det kommer bli.
Jag och många med mig tycker inte som ni, att forumet blir förstört bara för att man går lite OT ibland, eller för att man tramsar i vissa delforum, så som "porr".
Jag har undersökt saken länge och jag vet att väldigt många håller med mig.
De flesta stör sig ju faktiskt på moderatorerna. Inte snubbar som "epost" då men...
Nej, jag tycker att ni skall låta vissa delar vara i högre grad. En porrlänk-tråd förstörs inte bara för att folk drar lite roliga skämt eller tramsar lite. Nej, det blir snarare liv i tråden!
Sedan tycker jag att ni borde öppna upp laidback för alla användare om ni nu skall fortsätta att moderera så jävla hårt som ni gör.
Det vore en bra lösning, för då kan ni hänvisa tramsmakarna till en forumdel som de faktiskt får tramsa i, men istället stänger ni av dem.
Jag är övertygad om att ni stänger ner så mycket användare för att det ger sken av att ni har fler medlemmar än vad ni i verkligheten har. Garanterat. (Reklamintäkterna ökar.)
Jag har en polare som är aktiv här, han har 15 nedstängda konton. Och varje enskilt konto som han haft har mellan 200 - 1000 inlägg styck.
Nu är ju det en annan diskussion kanske, men varför inser ni inte att taktiken "banna" inte fungerar alls?