2016-01-03, 16:28
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banan12345
Yes!
Fan va glad jag blev nu när svensken vann mit britten tyckte nästan synd om britten en sekund i början för han såg så rädd o osäker ut,men så fort han hörde att publiken var hos honom blev han kattig,ne usch för fan för sånna människor.

Snyggt spelat Peter Sajwani!
Brittens utgångar eller brist på utgångar var inte bra. Trodde dock ett tag han var på väg att vända matchen.
Citera
2016-01-03, 20:41
Medlem
ghylds avatar
Grymt mycket skönare publik på PDC, än den andra turneringen. Jag antar att PDC är en större turnering?
Citera
2016-01-03, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghyld
Grymt mycket skönare publik på PDC, än den andra turneringen. Jag antar att PDC är en större turnering?
Ja PDC har större prispengar och därmed de flesta i världstoppen i sin organisation

edit: i den absoluta världstoppen iaf!
Citera
2016-01-03, 20:56
Medlem
ghylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoctorWho18
Ja PDC har större prispengar och därmed de flesta i världstoppen i sin organisation

edit: i den absoluta världstoppen iaf!
Varför sänder dom den dåliga turneringen på Eurosport?
Har för mig att dom sände PDC på endera spanska Eurosport eller Tyska när jag var utomlands förra året.
Senast redigerad av ghyld 2016-01-03 kl. 21:04.
Citera
2016-01-03, 21:23
Medlem
Citat:
Har för mig att dom sände PDC på endera spanska Eurosport eller Tyska när jag var utomlands förra året.
Har vell med sändningsrättigheter att göra antar jag.
Citera
2016-01-03, 22:02
Medlem
ghylds avatar
Sjuk final dom träffade trippel 20 oftare än vad en annan träffar 20.
Citera
2016-01-03, 22:19
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Citat:

Gillar man tatueringar, stökig publik och testosteron är PDC-cupen definitivt något man ska titta på!
Själv föredrar jag hur absolut cleant Lakeside är
Plus med Karsten Landin som kommenterar kan man ju se vad som helst! Fast han får rycka upp sig lite, rolig som alltid men tar fel på tripplar och dubblar i orden då och då.
Citera
2016-01-03, 22:36
Bannlyst
Vi gratulerar ohh gary gary gary gary
Citera
2016-01-04, 00:17
Medlem
banan12345s avatar
Tror jag hade gillat PDC tuneringen mer, men att ha en kommentator på svenska även kunna sitta i soffan skönt och titta och inte behöva pilla och hålla på med lag,stök,datorn är extremt skönt.

Har även fått en favorit kommer dock inte ihåg namnet på britten han vann iaf sista matchen, och gick ut på 3st 125+, och hade riktigt skönt rakt kast.
Citera
2016-01-04, 00:18
Medlem
banan12345s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Brittens utgångar eller brist på utgångar var inte bra. Trodde dock ett tag han var på väg att vända matchen.

Jo det var riktigt nära att det vände HELT
Citera
2016-01-04, 04:08
Medlem
Ferry31s avatar
Det är ju i PDC alla bra spelare finns. Förstår verkligen inte hur ni pallar med det andra.

Älskar verkligen World Darts Championship som spelas runt nyåret. Premier League och Grand Slam är också kul, men det här är verkligen det bästa. Årets tävling var riktigt nice med flera minnesvärda matcher. I slutändan en välförtjänt vinnare också. Gary Anderson var helt outstandning.
Citera
2016-01-04, 10:28
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Det är ju i PDC alla bra spelare finns. Förstår verkligen inte hur ni pallar med det andra.

Älskar verkligen World Darts Championship som spelas runt nyåret. Premier League och Grand Slam är också kul, men det här är verkligen det bästa. Årets tävling var riktigt nice med flera minnesvärda matcher. I slutändan en välförtjänt vinnare också. Gary Anderson var helt outstandning.
Ted Hankey och Martin Adams är ju med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in