2005-01-17, 02:45
Medlem
om du förmodligen syftar på leonard tepper, så dog han 2001

http://www.angelfire.com/wy/leonardtepper/
Citera
2005-01-17, 03:20
Medlem
De Larges avatar
Leno är helt klart roligast och mest underhållande att titta på, Letterman är så jävla tråkig och löjlig, tycker inte hans miner och grimaser är ett dugg kul och stör mig som fan på hans sidekicks fula "skratt" "AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!".

Men sen finns den många delar i Letterman som är bra, men gillar inte just David Letterman, han är inte rolig, han är för medveten om att han är populär och "rolig" och behöver inte kämpa för att folk ska skratta medans Leno måste jobba mer och snacka mer.

Personen Conan O'Brian lyckas så otroligt mycket bättre med sin mimik än vad Personen Letterman gör, älskar Conan även om hans program är lite segt ibland.

Conan är bästa programledaren och Leno bästa programmet, Letterman är bara överskattad.
Citera
2005-01-17, 03:32
Medlem
Larry lurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumahunter
om du förmodligen syftar på leonard tepper, så dog han 2001

http://www.angelfire.com/wy/leonardtepper/

Oj fy fan, tragiskt att ett sånt komiskt geni som Tepper gått ur tiden, det var jag helt ovetandes om.

Men härligt att se lite bilder på honom och fick ett litet "ja just ja" när jag såg han som affärsmanager åt Dave. Vrålade å skrek på kontorsstolen som en jävla galning likt han alltid gjorde.
Citera
2005-01-17, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pumahunter
stephanie birkitt, dave's smeknamn på henne är många, dom vanligaste är monty & smitty

inslaget heter "cbs mailbag" och återkommer veckovis, varje onsdag i usa

Tycker det var länge sedan hon var med, hon har något speciellt.
Citera
2005-01-17, 12:40
Medlem
joels avatar
Jag föredrar Conan framför de andra två, och ser fram emot den dagen han går från late night till tonight och får arbeta med en större budget.
Hursomhelst, jag såg en gång ett jävligt roligt inslag i Letterman, och tänkte att någon kunde hjälpa mig att friska upp mitt minne:

De visade ett hyllningsinslag till en gammal gubbe som var med då och då.
Vacker musik och ihopklippta inslag med honom i slow mo.
Det var riktigt rörande, och när det i slutet stod typ 19xx-20xx så kommer plötsligt gubben fram på scenen likt Moleman och säger "I´m not dead!"
Kommer någon mer än jag ihåg detta inslaget?
Jag vill dessutom minnas att han faktiskt dog på riktigt en kort tid efter detta inslaget.
Citera
2005-01-17, 18:31
Medlem
Conan o Brian är helt klart den sämsta av den, han spelar över som ingen annan och tror han är asrolig...

Letterman är bäst!
Citera
2005-01-18, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joel
Hursomhelst, jag såg en gång ett jävligt roligt inslag i Letterman, och tänkte att någon kunde hjälpa mig att friska upp mitt minne:

Det var riktigt rörande, och när det i slutet stod typ 19xx-20xx så kommer plötsligt gubben fram på scenen likt Moleman och säger "I´m not dead!"
Jag vill dessutom minnas att han faktiskt dog på riktigt en kort tid efter detta inslaget.
menar du tony randall?

http://www.msnbc.msn.com/id/5004611/

Citat:
Ursprungligen postat av Porris
Conan o Brian är helt klart den sämsta av den, han spelar över som ingen annan och tror han är asrolig...

Letterman är bäst!
Citera
2005-01-18, 21:25
Medlem
Ni har fel. Kärringen i slutet är Märta Tikkanen
Citera
2005-01-20, 19:51
Awaiting Email Confirmation
Kanaljes avatar
Citat:
Jag föredrar Conan framför de andra två, och ser fram emot den dagen han går från late night till tonight och får arbeta med en större budget.

Calvert DeForest?

http://www.nndb.com/people/356/000026278/bud-melman.jpg
Citera
2005-01-20, 22:20
Bannlyst
Citat:

Känner igen det där iaf! Låter bekant :smart:
Citera
2005-01-21, 22:02
Medlem
Russinkungens avatar
Jag missade början på Letterman igår. Varför kraxade han som en kråka? sjuk?
Citera
2005-01-24, 04:11
Medlem
joels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanalje
Calvert DeForest?

http://www.nndb.com/people/356/000026278/bud-melman.jpg

Ja han var det, tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera