2012-01-01, 20:42
Medlem
Neubautens avatar
Som vi alla vet så blir det hus i helvete så fort som man kritiserar moderatorernas agerande osv..
Är det verkligen total yttrandefrihet här på forumet?

Det borde i rimlighetens namn existera en stor tråd där vi får yttra våra åsikter angående moderatorers agerande osv, då menar jag en enda tråd (så kan alla andra trådar hållas "rena").

Vad tycker ni?

Moderatorer får hemskt gjärna komma med tankar kring detta,
Jag tycker ibland att vissa mods kan göra en del onödiga saker och jag tycker det vore bra ifall men faktiskt kunna vända sig till ett ställe där man kan få påpeka om det är någonting helt vrickat.

Gott nytt år!
Senast redigerad av Neubauten 2012-01-01 kl. 20:45.
Citera
2012-01-01, 20:48
Medlem
ischs avatar
Frågan är väl lite vilket gott en sådan tråd skulle föra med sig. Spec tanke på kritik utan någon form av koppling till ett agerande (låsta trådar/uttalande/etc) skulle vara hyfsat menlöst ur alla fall än ren pajkastning. Detta finns ett tillvägagångssätt om du har problem med en moderator/moderators agerande samt att det i merparten av fallen finns möjlighet att diskutera forums spec problem i en tråd där bla. en moderators agerande självklart kan tas upp.

Överlag så hittar du nog ytterst få trådar som enbart går ut på att kritisera spec användare.
Citera
2012-01-01, 20:54
Medlem
Neubautens avatar
Nej, jag syftade inte direkt på en tråd där folk skriver "uuh mod är fascister uuuuh" utan en tråd där man kommenterar ett agerande efter en stängd tråd eller om man fått en varning (och man anser att någon av dessa är felaktigt utgivna).

Har själv tidigare fått varningar för ett inlägg jag inte ens kritiserade en mod, jag bara nämnde det.

Citat:
Ursprungligen postat av isch
Detta finns ett tillvägagångssätt om du har problem med en moderator/moderators agerande samt att det i merparten av fallen finns möjlighet att diskutera forums spec problem i en tråd där bla. en moderators agerande självklart kan tas upp.

Så det går alltså? Vart finner man denne tråd?
Senast redigerad av Neubauten 2012-01-01 kl. 20:56.
Citera
2012-01-01, 21:02
Medlem
Fina Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neubauten
Så det går alltså? Vart finner man denne tråd?
https://www.flashback.org/t951568
Citera
2012-01-01, 21:11
Medlem
Neubautens avatar
Aja, då var ju min tråd helt menlös.

Tack iaf.
Citera
2012-01-01, 21:38
Medlem
sommarlovs avatar
Jag har varit oense med mod.