2012-10-31, 17:14
Medlem
Kams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artilleri
Jag är sjukt ledsen att denna underhållande tråd har dött ut.

Btw, någon som vet hur AÅ mår idag? Hoppas det är bra med han
Hoppas att han mår bra. Han har gift sig och LaScala lade in en länk med en fin bild av Alex härom dagen. Kolla får du se.
Citera
2012-10-31, 21:40
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kam
Hoppas att du inte missat estradpoesin som FritzDaCat, generöst nog, delade med sig av till oss
Tack Kam och övriga!

Jag har förresten en färdigfixad fil med första förhöret med Manglarn i tingsrätten som ligger och skräpar. Kanske man ska lägga upp den med?
Men han mumlar så...
Citera
2012-10-31, 21:42
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Tack Kam och övriga!

Jag har förresten en färdigfixad fil med första förhöret med Manglarn i tingsrätten som ligger och skräpar. Kanske man ska lägga upp den med?
Men han mumlar så...

Vi är nog så tacksamma ändå.
Hellre en mumlande Manglarn än ingen alls.
Tack på förhand!
Citera
2012-11-01, 20:34
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Vi är nog så tacksamma ändå.
Hellre en mumlande Manglarn än ingen alls.
Tack på förhand!
Då så!

Magnus Dahlskog 120419:

http://soundcloud.com/swedex/magnus-dahlskog-120419
Citera
2012-11-01, 23:07
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Då så!

Magnus Dahlskog 120419:

Tack än en gång!
Det blir fin godnattsaga för mej att lyssna på.
Citera
2012-11-02, 00:10
Medlem
Kams avatar
Citat:
Då så!

Magnus Dahlskog 120419:

Tack snälla! Jag blir beklämd när jag hör honom. Mobbningsoffer som ser det som en ära att bli tillfrågad om detta istf någon annan från gymnasietiden. Så sorgligt.
Citera
2012-11-17, 18:16
Medlem
Hej alla medlemmar. Hur många ärliga medlemmar finns i den här tråden??. en , två , tre???
jag kommer att gå igenom från början, vill ni att rapportera,fördöma, hjälpa polisen , hjälpa samhälle, ??eller bara skriva skit mot någon ni aldrig set??:,
vill ni framkalla sanningen ?? vad håller ni på egentligen ?? man kan inte stå på en sidan och se på händelsen. vi hörs.
Citera
2012-11-17, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ANAHITA
Hej alla medlemmar. Hur många ärliga medlemmar finns i den här tråden??. en , två , tre???
jag kommer att gå igenom från början, vill ni att rapportera,fördöma, hjälpa polisen , hjälpa samhälle, ??eller bara skriva skit mot någon ni aldrig set??:,
vill ni framkalla sanningen ?? vad håller ni på egentligen ?? man kan inte stå på en sidan och se på händelsen. vi hörs.

Oklart exakt vad det är du ämnar göra?
Men lycka till! Domen från HovR talar sitt tydliga språk.
Ett verervärdigt brott har straffats i enlighet med svensk lag.
Citera
2012-11-17, 19:08
Medlem
constants avatar
Citat:
Förstår inte riktigt vad du menar, men om du ska läsa alla inlägg, så klickar du på ettan längst ner på sidan.
Citera
2012-11-18, 09:55
Medlem
LaScalas avatar
Citat:

Och här dyker den persiska vattengudinnan Anahita upp med oklart budskap.
Vad är det du försöker få fram i ditt inlägg?
Citera
2012-11-19, 07:06
Medlem
Kams avatar
Citat:
Hej Anahita! Har du inte läst klart snart? Vi är några här som sitter i spänd förväntan på att få höra vad du kommit fram till. Läs FUP också när du håller på. Dessutom finns det ljudfiler du kan lyssna på. Lycka till! Vill även meddela att jag är en ärlig medlem
Här kan du lyssna. Det är väldigt vackert:
https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fmini_on_ trial%2Fr-kna
Citera
2012-11-21, 01:17
Medlem
Har ni läst den här rapporten??

Analys och slutsats .

Möjligheten att fly från Robertsfors har funnits för Alexander Åman som hittades i ett av källarrummen. Flera olika flyktvägar finns, till exempel genom det öppningsbara fönstret i rummet där han hittades eller genom fönster i det angränsande rummet. Flykt kunde även ha sket genom den bakre olåsta källarnedgången.

Den person som bevakat Åhman har troligen den största tiden vistats i ett rum på bottenvåningen och därifrån har kontrollen över Åhmans förehavanden varit mycket bristfällig. Detta på grund av att Åhman och den bevakande personen befunnits på olika våningsplan, samt att den bevakande personen från det rum denne vistats mest i, ej kunnat se om Åhman tagit sig ut genom de tidigare nämnda fönstren eller den bakre olåsta källarnedgången .
Dan Lindgren
Kriminaltekniken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in