Citat:
Ursprungligen postat av Dolcontina
Jo, jag såg att du hade förstått att det inte var hon på bilden. Lade t.o.m. till det först (att du visste det) men tyckte det var onödigt så jag raderade.
Hur som helst så har jag fått för mig att midjan inte är problemet alls (eftersom TS inte har något fett där) utan höfterna... "ut, in, ut", hon skriver ju det. Har en vän med det "problemet" (om TS nu syftar på samma "problem", är osäker) och där har midjan eller något fett inget med saken att göra. TS har ju tydligen inget fett någonstans. Hur ska man kunna träna bort fett från en midja som inte har något fett? Och vad gör det åt "höfterna? Verkar ju inte ens vara rumpan hon har problem med, egentligen... men höfterna påverkar väl hur rumpan ser ut.
Sen vet jag inte om träning hjälper alls... verkar ju vara skelettformen som TS skrev. Men det kanske ändå går att forma om vissa saker så det inte syns lika mycket, vad som än är problemet då.
Fattar lite vad du menar, men bilden som las upp av TS i första inlägget var fett kring midjan som gjorde själva ut-in-ut formen , det som man strävar efter är ju ut-in , sedan var det en bilring av fett över midjan som gjorde att det blev ut-in-
ut istället. (det fetstilta är fettet för att klargöra)
Personen på bilden som fanns i TS behöver iallafall bränna fett, för det var en ring av fett kring midjan som gjorde att allt såg hemskt ut. Och eftersom det var det enda vi hade att gå efter så svarade jag utifrån den bilden.
Hade hon istället bifogat en bild på ett benrangel med en så konstig höft att höftkulan och höftbenet var så pass utstickande att de gjorde denna ut-in-ut formen så hade jag svarat annorlunda, troligtvis att lägga på sig lite fett istället..
En sak som dock är helt bombsäkert, det är att rumpmusklerna (eller några andra muskler för den delen) inte kan påverka den figuren alls, av den enkla anledningen att man inte har några muskler där som kan tränas upp i volym.