2011-12-29, 20:15
Medlem
Hej

Nu kanske tråden ligger fel eller något men då får en mod fixa det för jag har ingen aning om vart man kan posta sådant här.

Tycker det skulle va bra om vi delade upp lite i sex forumet speciellt för fetischer
nu ligger liksom BDSM och djursex under samma forum vilket jag tycker är rätt irriterande
finns massa kända feticher som skulle behöva egna forum.
mycket annat är bra uppdelat men just här tycker jag det är en brist.

skulle vilja se det så här
* BDSM
* wet sex
* djur/furrys
* kläder/uniformer
* Andra fetischer

Ja som sagt vet inte om jag gjort rätt med att skapa en tråd men iaf mitt förslag som jag tror många skulle uppskatta
Citera
2011-12-29, 20:28
Medlem
epost72s avatar
Fast du bör nog klämma fram ett 30-tal trådar till varje kategori för att det ens ska övervägas om det finns ett behov av uppdelningen.(det brukar heta så iaf)
Citera
2011-12-29, 20:28
Medlem
BioTags avatar
Jag tycker det låter som en jättebra idé.
Precis som Dator- och konsolspel är uppdelad i olika delar.
Citera
2011-12-29, 20:48
Medlem
Kashis avatar
Känns som att BDSM, fetischism, parafili och kinky sex är ungefär som gamla Alternativa Sexualiteter utan Pedofili.

Då Sex delen är en av dom större på Flashback vore det nåt att tänka på, kanske tillbaks mot Alternativa Sexualiteter med underforum där BDSM/Kinky får ett eget fora då de ensamt täcker en stor grupp trådar.
Sen övriga fetisher/parafilier under ett annat forum då dom skiljer sig såpass mycket att en egen forumsdel till varje ämne skulle bli lite väl gles.

Hur många furry-trådar kan det finnas, inte så många dom flesta diskussionerna kan tas i den "Stora stygga furrytråden" eller liknande.

Fast med tanke på hur sjukt många underforum det finns i Data delen (jo den är ju störst) borde det gå klämma in några fler kring Sex också (som även den är väldans populär).
Citera
2011-12-29, 20:55
Medlem
precis , konstigt att just sex delen har så få forum faktiskt MINST av alla kategorier

tycker just fetisch delen är så pass olik att det skulle behövas uppdatering där
Citera
2011-12-29, 21:50
Medlem
crillecrilles avatar
Jag huserar mycket i Data-delarna(som även är ett namn jag inte riktigt gillar, men nåja) och anser att det faktiskt tom saknas ett par forumdelar. Alla är berättigade så som det ser ut idag.

Under Sex däremot och då specifikt under BDSM|Fetischism|Parafili|Kinky sex verkar det inte finnas underlag för ytterligare underkategorier.

Lite sökningar:

Furry - Totalt 18 trådar, bara tre har postats i under 2011
Wet sex - Totalt 30 trådar(några är dock "old") och lite mer aktivitet än för furries
Uniform - Totalt 19 trådar och inte särskilt mycket aktivitet
Bajs - Bajs går vinnande ur tävlingen med 160 trådar och en massa inlägg

Står fast vid att det inte verkar finnas underlag.
Citera
2011-12-30, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Jag huserar mycket i Data-delarna(som även är ett namn jag inte riktigt gillar, men nåja) och anser att det faktiskt tom saknas ett par forumdelar. Alla är berättigade så som det ser ut idag.

Under Sex däremot och då specifikt under BDSM|Fetischism|Parafili|Kinky sex verkar det inte finnas underlag för ytterligare underkategorier.

Lite sökningar:

Furry - Totalt 18 trådar, bara tre har postats i under 2011
Wet sex - Totalt 30 trådar(några är dock "old") och lite mer aktivitet än för furries
Uniform - Totalt 19 trådar och inte särskilt mycket aktivitet
Bajs - Bajs går vinnande ur tävlingen med 160 trådar och en massa inlägg

Står fast vid att det inte verkar finnas underlag.

Nja kanske inte skrivs mer just för att det inte finns forum
skulle själv gärna skriva mer i vissa delar men orkar inte sitta och leta efter just speciellt trådar som jag är intresserad av.

Tex jag vill kanske snacka om uniformer men känner inte för att göra en ny tråd då jag kanske inte har så mycket nytt att tillföra , men skulle ett forum för det finnas så skulle man kunna"hänga" där
Citera
2011-12-30, 00:47
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemartes
Nja kanske inte skrivs mer just för att det inte finns forum
skulle själv gärna skriva mer i vissa delar men orkar inte sitta och leta efter just speciellt trådar som jag är intresserad av.

Tex jag vill kanske snacka om uniformer men känner inte för att göra en ny tråd då jag kanske inte har så mycket nytt att tillföra , men skulle ett forum för det finnas så skulle man kunna"hänga" där

Skulle du då "hänga" där i väntan på att någon annan startar en tråd som du kanske är intresserad av?
Just i det fallet låter det ju inte som att behovet är överhängande stort precis.
Citera
2011-12-30, 10:39
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Skulle du då "hänga" där i väntan på att någon annan startar en tråd som du kanske är intresserad av?
Just i det fallet låter det ju inte som att behovet är överhängande stort precis.
Jag håller med.
Jag är ju moderator i berört forum men aktiviteten är såpass låg att det inte finns någon anledning att dela upp det mer, det skulle bara bli fler "döda grenar".

Dock uppmuntrar jag er alla till att bli mer aktiva i BDSM[...] och delta i diskussionerna, det behöver inte handla om sjuka saker eller djur utan det finns en väldig massa andra ämnen.

Lemartes: att du inte orkar söka på ämnen som intresserar dig är enbart ditt problem och ingen anledning till att skapa nya underforum, dock är du mer än valkommen att diskutera i det delforum som finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in