2008-01-02, 03:42
Medlem
Tevildos avatar
Vad som helst som är platt. Jag läser ofta en drös böcker samtidigt, så det är helt hopplöst att försöka komma i håg sidnumret (alldeles förutom ett bedrövligt minne).

Helst skulle jag vilja använda riktiga bokmärken, med prinsessor på som någon skrev tidigare

Att göra hundöron i böcker är strängeligen förbjudet! Mina ser olästa ut om jag så läst dem både två och tre gånger. Jag gillar mina böcker - nästan för mycket.
Citera
2008-01-02, 14:33
Medlem
Betterthanyous avatar
Använder nåt ballt jag fick av min flickvän. Heter LastLine eller nåt. Man sätter den över sidan och meningen man är på, så glömmer man inte bort var på sidan man var om man slutar mitt i (men vem fan skulle göra det?).
Citera
2008-01-02, 17:36
Medlem
lismer12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tevildo
Att göra hundöron i böcker är strängeligen förbjudet! Mina ser olästa ut om jag så läst dem både två och tre gånger. Jag gillar mina böcker - nästan för mycket.
Verkligen, en gång gick det så illa att en utlånad bok kom tillbaka med "hundöron". Han fick aldrig låna böcker av mig igen, inget annat heller för den delen.
Citera
2008-01-02, 22:04
Medlem
Jag brukar köra med gamla bibliotekskvitton och flyttar gärna med dem från bok till bok. Det senaste varade i ett halvår...
Just nu är det en liten pappersremsa från mitt senaste schema, man tager vad man haver.
Citera
2008-01-02, 22:17
Medlem
Eremitens avatar
Mitt senaste bokmärke
Citera
2008-01-03, 10:40
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremiten
Mitt senaste bokmärke

Grattis du vann!
Citera
2008-10-24, 19:00
Medlem
Gautamas avatar
Vad har ni för bokmärke?

Själv så tycker jag att SJ:s tågbiljetter (de man skrivet ut i automat) är perfekta som bokmärken. Bra storlek och styvhet. Tyvärr åker jag inte tåg så ofta längre, därför är mitt nuvarande bokmärke väldigt slitet.
Citera
2008-10-24, 19:02
Medlem
Rakiis avatar
Har för mig att det finns en likadan tråd, startad av En jävla smartskalle om jag inte minns fel.

Så, sök...
Citera
2008-10-24, 22:14
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Har för mig att det finns en likadan tråd, startad av En jävla smartskalle om jag inte minns fel.

Så, sök...
Nu ska vi inte vara så otrevliga..

Jag har det som ligger närmast som bokmärke. Använda strumpor, andra böcker, godispapper, en linjal, flätor av pubishår / vad fan som helst.
Citera
2008-10-24, 22:17
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Nu ska vi inte vara så otrevliga..

Otrevlig? Jag? Underlättar ju bara arbetet för moderatorerna.

EDIT: https://www.flashback.org/showthread.php?t=175014
Senast redigerad av Rakii 2008-10-24 kl. 22:21.
Citera
2008-10-24, 23:41
Medlem
brukar faktiskt använda en av mina kastknivar, käns som det passar på något konstigt sätt.
Citera
2008-10-24, 23:52
Medlem
Mist3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremiten
Mitt senaste bokmärke

. Jag använder mig oftast av någon form av pappersbit, men får nog ta mig till biblioteket nån dag och hämta ett 'riktigt' bokmärke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in