Citat:
Ursprungligen postat av petterekman
Jag har provat båda varianterna, kille-tjej-kille och kille-tjej-tjej.
Hade aldrig varit speciellt upphetsad över att vara med två tjejer då jag tyckte det skulle kännas svårt, man vill ju knulla båda samtidigt men har bara en kuk, så att säga. Detta var precis vad jag kände när jag väl provade på det. Även om tjejerna lekte med varandra så kände jag mig väldigt kluven över det hela.
Att vara två killar på en tjej är betydligt trevligare, då får tjejen verkligen stå i centrum, och får all uppmärksamhet hon kan önska sig!
Du har 2 händer, 1 kuk, 2 kulor och 1 mun. Du har med andra ord ganska många verktyg; använd dom.
Att det inte kändes helt 100 med två brudar berodde nog mest på dålig fantasi. Se till att både du och tjejerna använder allt ni har nästa gång så ska du se att det blir så mycket bättre. Tjejer som leker lite med varandra för att däremellan stå i kö för att få sitta på kuken låter ju inte specielllt kul.
Tex: när en av tjejerna suger din kuk kan du beordra den andra att ta hand om dina bollar, en rider av din kuk medan den andra rider av ditt ansikte, ta ena tjejen i doggy medan hon slickar den andra osv. Möjligheterna är näst intill oändliga.