2011-12-23, 14:18
Medlem
SummerWines avatar
Jag har varit med två killar. Gör inte om det om det inte är med min pojkvän och nån random. Två vänner, nej tack!
Citera
2011-12-24, 00:57
Medlem
RacaTwisters avatar
Hade gärna haft en trekant med 1 till kille eller med 2 brudar (duh) men hur fan kan man gå med på att låta nån annan kille knulla din flickvän även om du är med?!?!

Då kan man ju inte riktigt älska bruden för att se henne knullad av någon annan hade isf automatiskt gjort en pissed off!
Citera
2011-12-24, 01:00
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacaTwister
Hade gärna haft en trekant med 1 till kille eller med 2 brudar (duh) men hur fan kan man gå med på att låta nån annan kille knulla din flickvän även om du är med?!?!

Då kan man ju inte riktigt älska bruden för att se henne knullad av någon annan hade isf automatiskt gjort en pissed off!

Knulla handlar inte om kärlen, det är fysiska lustar och jag antar att det är män som är säkra på sin relation som vågar ha med andra.
Citera
2011-12-24, 02:43
Bannlyst
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Mandi74
Knulla handlar inte om kärlen, det är fysiska lustar och jag antar att det är män som är säkra på sin relation som vågar ha med andra.
Jag tror att en relation förstörs av detta, vem vill se sin flickvän knullas av nån annan kille?

Bara för att man är kåt så betyder det inte att man kan bete sig hursomhelst, otrogenhet sårar känslor, och ibland saboterar det en relation för gott.
Citera
2011-12-24, 02:50
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVonSmaschforka
Jag tror att en relation förstörs av detta, vem vill se sin flickvän knullas av nån annan kille?

Bara för att man är kåt så betyder det inte att man kan bete sig hursomhelst, otrogenhet sårar känslor, och ibland saboterar det en relation för gott.

Det är inte otrohet om det är något båda vill, alla har vi olika sexuella preferenser och som sagt det handlar väl om att man känner sig trygg med sin partner. Några garantier finns aldrig i ett förhållande, oavsett om man knullar andra eller inte.
Citera
2011-12-24, 02:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mandi74
Det är inte otrohet om det är något båda vill, alla har vi olika sexuella preferenser och som sagt det handlar väl om att man känner sig trygg med sin partner. Några garantier finns aldrig i ett förhållande, oavsett om man knullar andra eller inte.
Nej, det kan jag hålla med om, om båda vill så känns det nog mest spännande...
Citera
2011-12-24, 22:04
Medlem
Minxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Ok, det var snabbt svar tack! Men du behöver inte spela fin för fader Leif 9 fall av 10 var väl lite väl att ta i va Jag tror att du är mer villig än så när det vankas okristliga handlingar. Det jag också är nyfiken på är om ni kör DP:s? Får gästen spruta dig i ansiktet eller är det din man som bestämmer vart satsen ska läggas?

Spelar inte fin *s*
Vi körde DP en gång, mest för att pröva liksom, men vanligast är att jag har mannen i musen och den andre i munnen. Vanligtvis hamnar satsen i mitt ansikte och/eller på mina bröst.
Citera
2011-12-24, 22:07
Medlem
Minxys avatar
Citat:

Det passar inte alla, precis som att inte alla vill ha strypsex, scatsex, golden showers, sex med inslag av våld, matsex osv osv. Känns som om jag skulle kunna fortsätta i en evighet.
Poängen är alltså att det här med att dela sin partner inte passar alla, men det betyder ändå inte att just ditt sätt att älska/ha sex är "rätt" och andras sätt är "fel"
Citera
2011-12-24, 22:58
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minxy
Spelar inte fin *s*
Vi körde DP en gång, mest för att pröva liksom, men vanligast är att jag har mannen i musen och den andre i munnen. Vanligtvis hamnar satsen i mitt ansikte och/eller på mina bröst.

Ok, ni kör inget analt?
Citera
2011-12-25, 11:22
Medlem
Jag har provat båda varianterna, kille-tjej-kille och kille-tjej-tjej.

Hade aldrig varit speciellt upphetsad över att vara med två tjejer då jag tyckte det skulle kännas svårt, man vill ju knulla båda samtidigt men har bara en kuk, så att säga. Detta var precis vad jag kände när jag väl provade på det. Även om tjejerna lekte med varandra så kände jag mig väldigt kluven över det hela.

Att vara två killar på en tjej är betydligt trevligare, då får tjejen verkligen stå i centrum, och får all uppmärksamhet hon kan önska sig!
Citera
2011-12-25, 14:20
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petterekman
Jag har provat båda varianterna, kille-tjej-kille och kille-tjej-tjej.

Hade aldrig varit speciellt upphetsad över att vara med två tjejer då jag tyckte det skulle kännas svårt, man vill ju knulla båda samtidigt men har bara en kuk, så att säga. Detta var precis vad jag kände när jag väl provade på det. Även om tjejerna lekte med varandra så kände jag mig väldigt kluven över det hela.

Att vara två killar på en tjej är betydligt trevligare, då får tjejen verkligen stå i centrum, och får all uppmärksamhet hon kan önska sig!

Du har 2 händer, 1 kuk, 2 kulor och 1 mun. Du har med andra ord ganska många verktyg; använd dom.

Att det inte kändes helt 100 med två brudar berodde nog mest på dålig fantasi. Se till att både du och tjejerna använder allt ni har nästa gång så ska du se att det blir så mycket bättre. Tjejer som leker lite med varandra för att däremellan stå i kö för att få sitta på kuken låter ju inte specielllt kul.

Tex: när en av tjejerna suger din kuk kan du beordra den andra att ta hand om dina bollar, en rider av din kuk medan den andra rider av ditt ansikte, ta ena tjejen i doggy medan hon slickar den andra osv. Möjligheterna är näst intill oändliga.
Citera
2011-12-25, 19:39
Medlem
Frostnatts avatar
En av varje är ju helt klart roligast, mest variation och flest kombinationer möjliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in