2011-12-20, 19:44
Medlem
theblues avatar
It's not gay when it's in a three-way.
Citera
2011-12-20, 19:48
Medlem
Razputins avatar
Alltså ja jag vet inte, hade nog inte haft något emot det. Beror väl på tillståndet i skallen och humöret samt vilka deltagare men ja är allt rätt så varför inte Fäktades ni också?
Citera
2011-12-20, 19:56
Medlem
Otems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northling
Låter lite bögigt.

vad är det med folk asså? vad fan är det som är bögigt med det? båda koncentrerar sig ju på tjejen.
Citera
2011-12-20, 19:56
Medlem
honesttogods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R0cker
Inte min grej att se erigerade kukar vid sex, simple as that!
porr?
Citera
2011-12-20, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razputin
Alltså ja jag vet inte, hade nog inte haft något emot det. Beror väl på tillståndet i skallen och humöret samt vilka deltagare men ja är allt rätt så varför inte Fäktades ni också?

Det har vi faktiskt aldrig gjort. Dock använde vi min flickvän som en "såg" till musik en gång. Det vill säga när det kom ett beat så körde jag in den djupt i hennes fitta (hon stod på alla fyra) medans min kompis tog ut den ur hennes mun och sen nästa beat körde han in den djupt i hennes mun medans jag tog ut det. Vi tävlade om vem som kunde hålla sig längst. Blev ett helvete när det kom någon snabb låt. Ibland var varje beat en sekund och ibland fyra. Men vad vi hade kul!
Citera
2011-12-20, 19:59
Medlem
Mandi74s avatar
Vid trekant föredrar jag två killar och en tjej, kan inte bli bättre.. för mig som tjej.
Citera
2011-12-20, 20:00
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Tja, skulle gärna testa nån gång:P
Citera
2011-12-20, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandi74
Vid trekant föredrar jag två killar och en tjej, kan inte bli bättre.. för mig som tjej.

Och då tycker jag du ska berätta om du varit med om det och hur det gick till!
Citera
2011-12-20, 20:11
Medlem
dotboys avatar
I min ungdoms glada ( och ganska kåta ) dagar hade jag en trevlig och riktigt pilsk liten flickvän.
Några gånger "på fyllan" så brukade jag och en av mina polare dubbelmacka den lilla slinkan riktigt rejält.
En i 1an och en i 2an
Det var grymt och något jag tycker att all skall "bjuda" sin flickvän på
Jo..det känns väl iofs kanske lite "gay" i och med att man typ känner sin polare därinne...
Citera
2011-12-20, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av honesttogod
porr?

Mnja får jag väll svara, men kollar mest på porr där kvinnor gör sin egen grej eller girl to girl sen kan man ta en handtralla till en man to woman porrklipp också men det händer faktiskt rätt sällan...

Men nu handlade inte tråden om mig.
Citera
2011-12-20, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razputin
Hhahahahahahahaha Hoppas hon kände sig okej med det alltså

Haha ja det gjorde hon. Hon gick med på allt. Hade mycket kul med henne!
Citera
2011-12-20, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mackanst
Hej!

Är det bara jag som tänder oerhört mycket på en trekant där det är två killar som knullar en tjej? Favoriten är nog när hon står på alla fyra medans hon suger av en och den andra tar henne doggystyle.
Jag vet inte vad det är som är så lockande med det. Att man tillsammans med en kompis knullar en tjej medans man skrattar och har kul. Blir som en kombination av att det är skönt och ett nöje.

Jag har haft det med min kompis med två olika tjejer. Den första var min flickvän som brukade ställa upp för oss. Hon älskade det kan jag ju meddela Den andra var en random tjej som senare blev kompisens flickvän. Båda var ovanligt bra i sängen vilket gjorde att jag och min kompis haft våra bästa stunder just då under trekanten. Även idag brukar vi friskt skämta om det och säga att vi vill göra om det.

Så till frågan, hur många här har haft trekant med sin kompis eller någon manlig bekant där ni varit på en tjej? Är det kanske vanligare än man tror? Om ni orkar får ni gärna skriva hur det gick till!

Såklart bara kille, kille, tjej!

Ne du e inte ensam

Vi är ett par(kille tjej) som gillar sex med trevliga anonyma sexkompisar över 30 år

Har haft trekant flera gånger jag tjejen älskar det här att komma i focus med två killar en jag känner o en anonym trevlig kille älskar att hamna i focus o vara i mitten bli uppfylld ordentligt porrigt värre gillar alla möjliga ställningar, ovanstående e skön o när han bakifrån ökar trycket glider man ifrån kuken man suger o hamnar i mannens bröst o hånglar lite samtidigt som ngn pumpar på bakifrån
Jag killen gillar att se tjejen suga kuk samtidigt som ja knullar. Vi tycker bägge detta är en härlig krydda i vårt sexliv som tänder oss till max

Ibland inte alls lika ofta har vi haft en extra tjej med.
T ex vi knullar o hon e nere o slickar o suger när man då o då tar ut kuken skönt o porrigt värre de oxå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in